Gå til innhold

Tips til hvilken drikke jeg kan ha med på tur?

Anbefalte innlegg

JA jeg og noen venner 17-18 års alderen har leid en hytte på fjellet, hovedsaklig for å stå på ski og nyte snøen. Men så tenkte vi, hvorfor ikke drikke litt, vi er jo tross alt alene, langt fra noen vi kjenner :)

Vi har valgt følgende drikkker hittil:

SAngria og sambucca, er det noen som kan ambefale de drikkene ?

Ellers er jeg ute etter tips til gode drikker - uavhengig av pris, som kan falle i smak hos 17-18 åringer. HElst noe som ikke inneholder så masse alkohol, siden 4/6 er ganske uerfaren, å må vende seg til drikking :)

Det jeg også er ute etter, er tips til hvordan unngå å bli wasted.

Altså ikke bli full eller noe slikt, det er noe vi anser som lite bra.

takker for svar!

Endret av 13375k1133z
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

dere er 17-18 år og har så har dere lite erfaring med drikking???? ffs dere bor i Norge da! vanlig å bli full første gang i 15-16 års alderen!

for å ikke bli dårlig må dere holde dere unna sånn drink crap... kjør lett blanding som feks vodka med sprite eller appelsin juice, er ikke for søtt... ellers kan de som har minst erfaring holde seg til ølen spør du meg..

dere må heller ikke shote eller drikke spesielt mye på en gang 2 glass (2dl glass) er nesten maks pr time med lite erfaring...

slutt å drikk i det man føler seg litt svimmel... siden det siste man drakk vil komme i tillegg og øke med litt til...

Lenke til kommentar

sangria smakte jeg i portugal å har veldig god erfaring med det, syntes det smakte knall. Tough sangriaen du får kjøpt på flaske i polet er sikkert langt ifra samme smak på. med tanke på sangriaen jeg smakte var fresh, ferske frukter osv. Noen her som vet om det går an å sammenligne smaken fra en fersk nylaget sangria i portugal / spania, og den fra polet til 300.- for 3 L?

Uansett, jeg i alle fall og en annen liker ikke øl noe serlig. Vi har drukket det en gang, å føler at vi bare drikke det for å bare drikke det, altså pointless.

Men cider eller rusbrus er vel tilsvarende like mye alkohol i, å smaker kanskje litt bedre ? men sånn 5 ganger dyrere ?

UAnsett ang ølsmak, er det noe man venner seg til / lærer å like etter hvert?

Endret av 13375k1133z
Lenke til kommentar

Visste virkelig ikke at det fantes forskjellige smaker øl, får vel ta meg en lørdag å smake de forskjellige.

Har smakt både litt rusbrus å cider før, smaker godt, men ikke noe jeg ønsker å drikke mye av da det er kvalmende i lengden.

UAnsett vurderer å kjøpe sex on the beach, billig drikke, med ikke alt for mye alkohol. ER dette godt ? er det noe dere kan ambefale ?

Lenke til kommentar
Lol, hvorfor stresser du med hva du skal drikke? Ta med øl, bland litt sprit med burn og du komme til å ha det gøy.. lage en tråd for dette.. hihi:P

Lager en tråd om dette, nettop pga vi folk er liteerfaren, å har ikke så veldig lyst å blande ut drikkene. Derfor fåtips til hvilke FERDIG drikker vi kan kjøpe på polet.

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...