jorgenask Skrevet 15. januar 2008 Del Skrevet 15. januar 2008 Hei folkens! Lurer på en liten ting. På min seat toledo får jeg ikke åpnet høyre bakdør innenfra. Låsingen og åpning utenfra går som normalt, men når jeg prøver åpningsmekanismen innenfra får jeg såvidt beveget denne. Jeg kan høre at det er bevegelse helt bak til "låse kassen"(litt usikker på hva det heter,hehe ) Så det må være noe der. Noen som har et tips ? Hilsen Jørgen Lenke til kommentar
el_cash Skrevet 15. januar 2008 Del Skrevet 15. januar 2008 Ta av dørpanelet og se om noe er løst? Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 15. januar 2008 Del Skrevet 15. januar 2008 Det er ikke barnesikringen som er på? (Banalt og dumt, men utrolig kjipt hvis det er den som klurer det til) Lenke til kommentar
jorgenask Skrevet 16. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 16. januar 2008 Har tenkt tanken men fant ikke noen "tapp" hvor man tar barnesikringen av og på. Leitet ikke så veldig etter den da men skal ta en ekstra titt. hadde vert greit om det bare var den ja Lenke til kommentar
audifreek Skrevet 16. januar 2008 Del Skrevet 16. januar 2008 ikke alltid at det er en tapp på barne sikringen, på noen biler må man faktisk bruke nøkkelen. det skal sitte på samme sted som evt tappen. men det er et nøkkelhull istedet. kan være vrien og se Måtte bare skrive dette, regner vel med at du har skjekket det også hehe Lenke til kommentar
Zalo Ultra Skrevet 16. januar 2008 Del Skrevet 16. januar 2008 på noen biler er barnesikringen elektromekanisk dvs. at hvis du har kobla ut de elektriske vinduene bak (med knappen på førerplassen), så kobles den innvendige åpnefunksjonen bort også.. Lenke til kommentar
jorgenask Skrevet 16. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 16. januar 2008 (endret) Det var så banalt enkelt som barnesikringen ja var bare å vippe tilbake en tapp på den "låsekassen" på bakdøren Takk for hjelpen folkens Endret 16. januar 2008 av jorgenask Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå