indigestion Skrevet 15. januar 2008 Del Skrevet 15. januar 2008 Trenger nytt skjermkort med 2 x DVI med AGP sokkel. PCen blir ikkje brukt til spilling, men for det meste kontorarbeid. Treng difor ikkje så veldig med "krefter", men er inneforstått med at utvalet av AGP-kort ikkje er så stort. Bestilte Sapphire Radeon HD 2600 Pro før helga og fekk det i dag, men det viser seg å vera 1 x DVI og 1 x VGA trass i at det står noko anna både på www.amentio.no der eg kjøpte det, og i prisguiden. Lenke til kommentar
vesleengen Skrevet 15. januar 2008 Del Skrevet 15. januar 2008 er det ikke med overgang fra vga til dvi da? Lenke til kommentar
indigestion Skrevet 15. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 15. januar 2008 er det ikke med overgang fra vga til dvi da? Jo eg ser det nå at det ligg ved ein overgang her som eg kan kobla mellom VGA-kabelen og DVI-kontakten på skjermen. Men gir det like god kvalitet som rein DVI-port og DVI-kabel? Lenke til kommentar
vesleengen Skrevet 15. januar 2008 Del Skrevet 15. januar 2008 skal ikke bli dårligere kvalitet av adaptere... Lenke til kommentar
indigestion Skrevet 15. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 15. januar 2008 skal ikke bli dårligere kvalitet av adaptere... Ok, då får eg annulere returmeldinga eg sendte til amentio... Takk for hjelpa! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå