adrianne Skrevet 15. januar 2008 Del Skrevet 15. januar 2008 hei, pcen min slår seg bare av etter noen sekunder etter at jeg har trykker på knappen?:S har sjekket strømforsyningen også kjøpt en splitter ny. har sent inn hovedkortet og det er testet ok av komplett. hva i alle dager kan det vere? ram, cpu? tusen takk for all hjelp! Lenke til kommentar
vesleengen Skrevet 15. januar 2008 Del Skrevet 15. januar 2008 hvis maskina piper mer under oppstart en før er det mest sannsynlig ramen Lenke til kommentar
Teodor1979 Skrevet 15. januar 2008 Del Skrevet 15. januar 2008 Har du sjekket at kjøleribba står i skikkelig kontakt med CPU? Har du sjekket at CPU-vifta er koblet til CPU-fan på hovedkortet? Noen kort vil ikke godta hvis denne ikke er tilkoblet, men det pleier da og komme en pipelyd i tillegg. Lenke til kommentar
Robbansvenske Skrevet 15. januar 2008 Del Skrevet 15. januar 2008 Har du nog med strøm fra strømforsyninga? Lenke til kommentar
Pastafarian Skrevet 15. januar 2008 Del Skrevet 15. januar 2008 Hvilke komponenter har du? Har du bygd maskinen selv? Ny? Noen gang fungert? Bygg PC guide Typisk tegn på at du har glemt 4/8-pin 12v se guiden over (øverste bilde side 3, oppe til høyre på bildet) Lenke til kommentar
adrianne Skrevet 16. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 16. januar 2008 (endret) den har fungert i over 1 år, så plutselig skjedde det her:S kjøpte meg ny strømforsyning for jeg trodde det var grunnen:S men neeei.. det kommer heller ikke noen pipelyd :S alt var ok til at dette her bare plutselig skjedde:( det er som at jeg må trykke på knappen hele tiden for og ladde opp nok strøm:S. den slår seg rett av når jeg trykker på!=( Endret 16. januar 2008 av adrianne Lenke til kommentar
adrianne Skrevet 17. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 17. januar 2008 ingen som kan hjelpe? Lenke til kommentar
Pinkey Skrevet 17. januar 2008 Del Skrevet 17. januar 2008 Det samme skjedde med meg for litt over et år siden. Det viste seg at det var ram-brikka som tok kvelden. Lenke til kommentar
adrianne Skrevet 17. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 17. januar 2008 hmmmm, rammen altså for sjekke det ut da. så komme tilbake=) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå