hqonline Skrevet 15. januar 2008 Del Skrevet 15. januar 2008 Hei, Jeg har nettop bytta til en nyere ipod, og skulle til å synke den mot Itunes på PC-en min, men den vil ikke synkronisere musikken som ligger i biblioteket over på ipod'en. Bare noen få låter vil legge seg over. Hva gjør jeg feil. Det funka jo fint på forrige ipod. Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 15. januar 2008 Del Skrevet 15. januar 2008 Har du lastet ned (oppdatert til) siste utgave av itunes da? Vet de siste ipods må ha det. RandiA Lenke til kommentar
Toff Skrevet 16. januar 2008 Del Skrevet 16. januar 2008 Hvilke iPod har du og hvilke versjon av iTunes? Lenke til kommentar
hqonline Skrevet 16. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 16. januar 2008 Hvilke iPod har du og hvilke versjon av iTunes? Jeg har en Ipod Video 30gb og iTunes versjon 7.5.0.20 Lenke til kommentar
Toff Skrevet 16. januar 2008 Del Skrevet 16. januar 2008 Har du prøvd å restarte iPoden? Eventuelt oppdatere programvaren på iPoden? Vist ikke er det vanskelig å si.. Du kan kanskje i nøden prøve å oppdatere iTunes til 7.6, men vet ikke om det hjelper.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå