sablabra Skrevet 15. januar 2008 Del Skrevet 15. januar 2008 Tittellen sier egentlig det meste. Mer spesifikt lurer jeg på elkjøp ved vinterbro, men prisen er kanskje lik rundt i landet? Grunnen til at jeg spør er fordi jeg ikke finner noen butikkpris på internett, og jeg gidder ikke dra helt dit for å finne det ut nå. Alle versjonene er aktuelle Takker. Lenke til kommentar
karnov Skrevet 15. januar 2008 Del Skrevet 15. januar 2008 500 over internett prisene. Lenke til kommentar
Alec90 Skrevet 15. januar 2008 Del Skrevet 15. januar 2008 kjøpte min på Lefdal for snart 2 uker siden og der kosta den det samme som på internett, å elkjøp og lefdal er jo samma smørja så Lenke til kommentar
Brunøye Skrevet 16. januar 2008 Del Skrevet 16. januar 2008 500 over internett prisene. 500 kr over nettprisen? nei ta ei kake du. prisen er ikke så stor forskjell! Er faktisk samme prisen som på nette hos elkjøp her jeg bor Lenke til kommentar
galaxee Skrevet 16. januar 2008 Del Skrevet 16. januar 2008 (endret) elkjip her selger xbox360 til 3500 kr edit: var selvsagt ikke spill osv med + den var laga i 2005! alså like gammel som min dei priser heller ikke spill som er billigere en 500 kr! (er vel fordi ikke folk ska kjøpe spill til 299 istedenfor) og xbox 1 har tilbud på 999 (førpris 1499) Tror elkjop her ligger 20-30% overprisa en elkjop i en by med masse konkuranse! Endret 16. januar 2008 av galaxee Lenke til kommentar
Brunøye Skrevet 16. januar 2008 Del Skrevet 16. januar 2008 elkjip her selger xbox360 til 3500 kr edit: var selvsagt ikke spill osv med + den var laga i 2005! alså like gammel som min dei priser heller ikke spill som er billigere en 500 kr! (er vel fordi ikke folk ska kjøpe spill til 299 istedenfor) og xbox 1 har tilbud på 999 (førpris 1499) Tror elkjop her ligger 20-30% overprisa en elkjop i en by med masse konkurranse! Det kan godt hende, men her er det kun ekspert som er noe konkurrent og kan konkurrere på priser som elkjøp har. Så synes det virket litt rart at elkjøp der du bor skal overprise med 20-30% mot elkjøp i andre byer med litt konkurranse. Trudde dem kjørte lik pris overalt, pga det er jo en kjede. virke litt rart, men det er jo elkjøp da Lenke til kommentar
galaxee Skrevet 16. januar 2008 Del Skrevet 16. januar 2008 er ikke dette overprisa,veit ikke eg : 160gb vanlig hard-disk til 999? som man får 500gb under prisen? Er det noe på tilbud,som er billig,har dei det aldri inne på lager alikevel! så i kundeavisen for noen uker siden at dei hadde en blekk skriver til 399kr! var inne å hørte,men neida,det måtte dei bestille! + det stod i avisen at blekk var inkludert,men neida! det var "Prøve-patroner" med der! lokketilbud heter det! Han som kjøpte xboxen til 3500kr ble også lurt med forsikring til 500kr! (skal man med det da?) 4000 for en xbox? sa han måtte bare levere den tilbake! når han var å leverte den tilbake, så fikk han tilbud om avslag i pris da... Var inne å sku kjøpe anlegg engang,og dei hadde ingenting under 4000! da gikk eg bort og spurte om dei hadde noe til 3000? Jada det har vi! gikk bort til en som stod 4000kr på og sa: "denne er litt feilpriset" Så tror det er mye feilprising med vilje der! 5pak Verbatim dvd+dl korster jo bare 399 Lenke til kommentar
ManheiM Skrevet 16. januar 2008 Del Skrevet 16. januar 2008 kjøpte min på Lefdal for snart 2 uker siden og der kosta den det samme som på internett, å elkjøp og lefdal er jo samma smørja så Han gjorde det, var med. Så virker som at internett prisene og de i butikkene ikke aviker så veldig fra hverandre. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå