Gå til innhold

Noen som veit noe om denne videoen?

Underpants

Anbefalte innlegg

Hei, jeg fikk tilsendt denne linken på msn. Det er det at han som sendte den er sikker på at det er ekte, mens jeg ikke tror det samme.

For dem som ikke vil se så er det et russisk(e.l.) TV-show, som ligner litt på Just for Laughs, der en gutt gjemmer seg i en postkasse og når folk legger brev oppi dytter ham dem ut igjen. På slutten kommer det en mann som ser litt gal ut og skyter inn i postkassa når gutten dytter brevet hans ut. Så kommer det et bilde av gutten og under står det "1975-1995" elns.

http://front.xstream.dk/dagbladet/mediamak...sc.php?id=24411

Har noen noen gode argumenter eller veit mer om denne filmen så jeg kan overbevise vennen min om at det ikke er ekte?

Takk.

Endret av Underpants
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Tenker at de viste først at han dyttet ut brevet igjen, stoppet filmingen, fyren gikk ut av postkassa og så filma de at fyren skjøt inn i postkassa.

Ja, tenkte på det, men tror ikke jeg kan overbevise vennen min med teorier. Trenger steinharde argumenter.

Den er jo på DagbladetTV så kanskje det er noe om det på dagbladet.no e.l.? Veit ikke jeg, men hadde vært flott hvis noen hadde lest noe om det e.l. evnt. finne ut noe. Jeg har ikke klart det.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...