Gå til innhold

Problemer med installering av XP

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
I dag fikk jeg meg to nye sATA2 disker, på 500 gig, har før brukt IDE HD.

Jeg har gyldig licens men cden er så ripete at det ikke lar meg installere windows igjen, er det noen mulighet for og laste ned windows xp pro install cd fra noe sted?

Ring Microsoft og spør om å få en ny cd.

Ang. å laste ned XP Pro, det er vel piratkopiering. Men når jeg tenker meg om, har du jo kjøpt en gyldig lisens? Det er lisensen det man betaler for, ikke CD-en, tror jeg.

Men piratkopiering er ikke lov å snakke om her..

Arrester meg om jeg tar feil! ;)

Jan Henrik :)

Lenke til kommentar
I dag fikk jeg meg to nye sATA2 disker, på 500 gig, har før brukt IDE HD.

Jeg har gyldig licens men cden er så ripete at det ikke lar meg installere windows igjen, er det noen mulighet for og laste ned windows xp pro install cd fra noe sted?

Ring Microsoft og spør om å få en ny cd.

Ang. å laste ned XP Pro, det er vel piratkopiering. Men når jeg tenker meg om, har du jo kjøpt en gyldig lisens? Det er lisensen det man betaler for, ikke CD-en, tror jeg.

Men piratkopiering er ikke lov å snakke om her..

Arrester meg om jeg tar feil! ;)

Jan Henrik :)

ja jeg har gyldig lisens

Lenke til kommentar

Jeg fikk låne en XP Pro cd av en kompis, men da jeg skulle installere den stoppa det opp på CMD IDE - Bussdriver når han laster inn filer. Også senere så står det.

Filen toside.sys foråsaket en uventet feil (32768) på linje 5882 i d:\nt\base\boot\setup\setup.c.

Endret av jorgenk4
Lenke til kommentar
Jeg fikk låne en XP Pro cd av en kompis, men da jeg skulle installere den stoppa det opp på CMD IDE - Bussdriver når han laster inn filer. Også senere så står det.

Filen toside.sys foråsaket en uventet feil (32768) på linje 5882 i d:\nt\base\boot\setup\setup.c.

Noen som har noe ide om hvorfor dette skjedde?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...