olbru Skrevet 15. januar 2008 Del Skrevet 15. januar 2008 (endret) Hei. Jeg har en pc med Norton 2003 som jeg ikke får slettet helt. Det blir liggende en fil et eller annet sted som gjør at jeg ikke får lagt inn Symantec. Har noen av dere vært borti dette problemet tidligere? Endret 16. januar 2008 av olbru Lenke til kommentar
SirAmp Skrevet 15. januar 2008 Del Skrevet 15. januar 2008 ja! husker ikke helt hva jeg gjorde, tror det var noe sinnsyke trix med å avslutte alle oppgavene som hadde med det og gjøre, pluss explorer og så avinstallere, men kansje det bare går ann å boote sikkerhetsmodus ? Lenke til kommentar
johome Skrevet 15. januar 2008 Del Skrevet 15. januar 2008 Du kan prøve Revo Uninstaller Lenke til kommentar
olbru Skrevet 15. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 15. januar 2008 Takk for svarene. Jeg skal prøve i morgen ( fikk besøk i kveld ). Lenke til kommentar
snippsat Skrevet 16. januar 2008 Del Skrevet 16. januar 2008 http://www.softpedia.com/get/Tweak/Uninsta...oval-Tool.shtml Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå