FredrikE Skrevet 15. januar 2008 Del Skrevet 15. januar 2008 Hei! Vurdere sterkt å kjøpe meg en bærbar dell maskin. Jeg har vært så heldig at jeg har fått en rekvisisjon på 8400,- til kjøp av pc. (kan selv legge til noen lapper ekstra, noe som jeg kommer til å gjøre.) Men det jeg lurer på, er det mulig å få kjøpt en pc fra Dell på en rekvisisjon? Og åssen kommer dette til å skje? Lenke til kommentar
Lord_Linus Skrevet 15. januar 2008 Del Skrevet 15. januar 2008 Er det ikke bare å ringe dell da? Lenke til kommentar
FredrikE Skrevet 15. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 15. januar 2008 Har gjort det.. Fikk beskjed om at de skulle ringe opp igjen, men det er snart 3 timer siden. Så regner med at de har stengt for dagen. Lurte bare på om noen her hadde gjort det samme. Eller hvert fall prøvd. Lenke til kommentar
abrakadabri Skrevet 16. januar 2008 Del Skrevet 16. januar 2008 Har selv kun gode erfaringer med Dell og de er helt klart min foretrukne "partner" på levering av bærbare it-systemer. Forsøk å ringe de en gang til, eventuelt bare send en mail til dem og be de ringe deg opp - det kan ofte være det enkleste. Sett gjerne opp specsa du ønsker og hva slags maskintype det er du skal ha - så sitter du med webprisen i bakhånd og pruter deg nedover... Dette kan vel nesten virke som en reklamepost, men jeg måtte bare komme med min erfaring med dem som er både solid og god! Lenke til kommentar
FredrikE Skrevet 16. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 16. januar 2008 ja, jeg ringt i dag tidlig od det er ikke noe problem! Bare etter den samtalen på 3 min sitter jeg igjen med et godt inntrykk, så spørs ikke jeg skal besille en m1530 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå