Simen1 Skrevet 15. januar 2008 Del Skrevet 15. januar 2008 Jeg fikk nettopp vite at det er mulig å bytte ut lydfilene som sier "høyre" "venstre" osv med egendefinerte stemmer "get the fuck to the right" osv. Er det mulig å gjøre større modifikasjoner enn det? F.eks legge inn egne plugins eller programmer på noen måte? Lenke til kommentar
m3rl Skrevet 21. januar 2008 Del Skrevet 21. januar 2008 du kan hvertfall legge inn egne points of interests, for eksempel med fotoboksvarsler... Lenke til kommentar
Tåkelys Skrevet 21. januar 2008 Del Skrevet 21. januar 2008 Du kan legge inn Tripmaster, som logger ruter, slik at du kan se det i ettertid på googlemaps. Den ser også høyde og noe annet. Skal være andre program som lar deg se video på tomtom. Men er ikke så inne på det. Bruker bare Tripmaster. Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 21. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 21. januar 2008 Takk for info Her fant jeg litt mer basert på det dere kom med: Tomtom video Tomtom Tripmaster og flere programmer Det høres altså ut som det går an å utvikle programmer til den selv. Er det noen som vet hvilket operativsystem den kjører? Lenke til kommentar
Tåkelys Skrevet 21. januar 2008 Del Skrevet 21. januar 2008 Det er basert på Linux. Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 21. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 21. januar 2008 Så store deler av det er åpen kildekode? Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 23. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 23. januar 2008 En ting til jeg kom på: Går det an å logge posisjonen og legge det som en fil på minnekortet? Hvis det hadde gått så ville det jo vært genialt om man kunne bruke filen til geotagging av bilder. Lenke til kommentar
Tåkelys Skrevet 23. januar 2008 Del Skrevet 23. januar 2008 Tripmaster logger i alle fall posisjoner til en/flere filtyper. Hva man så kan gjøre med disse filene, vet jeg ikke. Anbefaler å sjekke på http://tomtom.nystul.no/forum/portal.php. Mange der som vet mye. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå