bRRx Skrevet 15. januar 2008 Del Skrevet 15. januar 2008 Fikk golden ak for en liten stund siden, noen flere som har fått eller? Er bare på 3 prestige elns, men gidder ikke gå helt til topps, det har jo ingenting for seg, får jo ingenting nyttig utenom et fancy badge uansett. Lenke til kommentar
kongJarle Skrevet 15. januar 2008 Del Skrevet 15. januar 2008 trodde jeg fikk beholde golden deagle etter første prestige... ble litt skuffa når jeg fant ut at det ikke stemmte... Men sånn ellers har jeg ikke no golden guns enda. Må kanskje løpe bak deg en runde da, og håpe at du dør Lenke til kommentar
Nimrad Skrevet 15. januar 2008 Del Skrevet 15. januar 2008 Er ikke ryktene om en ekstra perk i 10. prestige sanne? Lenke til kommentar
MooseOnTheRun Skrevet 15. januar 2008 Del Skrevet 15. januar 2008 ekstra perk? Det jeg har hørt var at man kunne ha to ting på geværet samtidig, eks. lyd demper og red dot...har ingen anelse om det er sant da. Hadde hvert greit å vite om man få no ekstra etter 10 gang ja... Lenke til kommentar
Xbox-PS2 Skrevet 15. januar 2008 Del Skrevet 15. januar 2008 Skjønner ikke at disse ryktene florer fortsatt. MAN FÅR INGEN EKSTRA PERKS VED Å GÅ PRESTIGE (kun merket, ingen våpen, ingen gameplayendrende features) Jeg har hatt gull-AK ganske lenge nå. Kommer nok ikke til å skaffe meg andre gullvåpen med det første ettersom de andre gullvåpnene ikke er spesielt mye å trakte etter. Hadde det f.eks vært gull AK47, M21, og RPD, hadde saken vært annerledes. Bruker stort sett bare Ak'en min nå, og litt M16. Lenke til kommentar
Fenixen Skrevet 16. januar 2008 Del Skrevet 16. januar 2008 herre... om man ville testet det der 10.gang greiene så er det jo bare å cheate seg opp til 55 10 ganger på pc versjonen.. tar en god halvtime per prestige Lenke til kommentar
kongJarle Skrevet 16. januar 2008 Del Skrevet 16. januar 2008 herre... om man ville testet det der 10.gang greiene så er det jo bare å cheate seg opp til 55 10 ganger på pc versjonen.. tar en god halvtime per prestige Ja for her i sony delen av forum så spiller jo alle cod4 på pc ikke sant? Lenke til kommentar
Fenixen Skrevet 16. januar 2008 Del Skrevet 16. januar 2008 poenget var vel at det ryktet hadde blitt bekreftet 100ganger på dag 1 etter cheats ble lansert om det faktisk var reellt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå