Kjartan1234 Skrevet 15. januar 2008 Del Skrevet 15. januar 2008 Jeg har en Suzuki TSX som det er en Malossi 47mm sylinder på. alt annet er originalt. Problemet er at den bare går i 60, mens folk sier den skal gå i 75-80. Den har ganske god aks, men sliter opp bakker i andre gir. Kan dette ha med at bakdrevet er 67? Lenke til kommentar
CFM Skrevet 16. januar 2008 Del Skrevet 16. januar 2008 Jeg har en Suzuki TSX som det er en Malossi 47mm sylinder på. alt annet er originalt. Problemet er at den bare går i 60, mens folk sier den skal gå i 75-80. Den har ganske god aks, men sliter opp bakker i andre gir. Kan dette ha med at bakdrevet er 67? Hvis alt annet er originalt og du har på trimsylinder så er det vel ikke så rart.. Du ha huska å skifte dyse håper jeg? Og tatt plomba i eksosanlegget? Stilt blandinga? Lenke til kommentar
Kjartan1234 Skrevet 16. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 16. januar 2008 Jeg har en Suzuki TSX som det er en Malossi 47mm sylinder på. alt annet er originalt. Problemet er at den bare går i 60, mens folk sier den skal gå i 75-80. Den har ganske god aks, men sliter opp bakker i andre gir. Kan dette ha med at bakdrevet er 67? Hvis alt annet er originalt og du har på trimsylinder så er det vel ikke så rart.. Du ha huska å skifte dyse håper jeg? Og tatt plomba i eksosanlegget? Stilt blandinga? Kjøpte mopeden slik den er nå, så jeg vet ikke om plomberingene e fjernet, har hørt at du må til å sveis for å få de igjen etter du har tatt plomberingene ut av tsxer? Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 16. januar 2008 Del Skrevet 16. januar 2008 enkel sak å få tak i effekt anlegg da. sjekk dysa og nåla som sitter i forgasseren slik at du får nåkk bensin. 67 bak? husker ikke helt men er det ikke 54 originalt? har jo seff innvirkning på toppfart, men du sier den sliter i andre gir opp bakker da er det nåkk enten forgasseren eller meget slitte stempelringer på den Lenke til kommentar
Kjartan1234 Skrevet 16. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 16. januar 2008 (endret) enkel sak å få tak i effekt anlegg da.sjekk dysa og nåla som sitter i forgasseren slik at du får nåkk bensin. 67 bak? husker ikke helt men er det ikke 54 originalt? har jo seff innvirkning på toppfart, men du sier den sliter i andre gir opp bakker da er det nåkk enten forgasseren eller meget slitte stempelringer på den ja, så over til den flaue delen, jeg såg tallet opp ned, så drevet er 49:P Forgasseren er netopp blitt sjekket av en som kan, han bleste drit ut av dysa og stilte den inn. Men vil det hjelpe med trimforgasser? Vil jeg få mye effekt? Endret 16. januar 2008 av Kjartan1234 Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 16. januar 2008 Del Skrevet 16. januar 2008 Hadde både original forgasser og storforgasser men merket ingen forskjell på de. så lenge dysa er rett og nåla og lufteskruen er riktig innstilt skal det funke bra. hvilket drev har du forran? jeg hadde sjekket om stempelet begynner og bli sliten. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå