bnezofil Skrevet 15. januar 2008 Del Skrevet 15. januar 2008 Jeg har ikke hatt PS2en min så veldig lenge og sitter nå og lurer på om det er mulig å ha to savegames på ett kort? Jeg har GT4 fra før av, og vil helst ikke miste det jeg har kjørt der ved å opprette noe nytt på det smme kortet med Enthusia. Så, er det mulig å lagre savegames fra to ulike spill på ett kort? Lenke til kommentar
sv1 Skrevet 15. januar 2008 Del Skrevet 15. januar 2008 Går helt fint med hvis det er 2 forskjellige spill ja Lenke til kommentar
bnezofil Skrevet 15. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 15. januar 2008 Får man opp noe slags minneforbruk eller noe slik? Jeg vet ikke helt hvor store disse savegames-filene blir etterhvert, men de vokser vel? Lenke til kommentar
Fenixen Skrevet 15. januar 2008 Del Skrevet 15. januar 2008 om du slår på ps2en uten å ha cd i så får du opp hvor mye plass som er igjenn på minnekortet, og hvor mangen "slots" du har brukt. DU kan forøvrig ikke lagre over savegames fra andre spill, du får beskjed om at kortet er fullt. Du kan ha 10 spill på samme minnekort minst kommer an på størrelsen på savegames.. og seff minnekortet Lenke til kommentar
Jo Are Skrevet 16. januar 2008 Del Skrevet 16. januar 2008 En ting jeg ikke forstår, kan ikke Sony bare lage minnekort med mer enn 8 eller 16 mb lagringsplass? Man får jo tak i minnekort til mobil på opptil 8 gb så mulighetene burde jo være der. Lenke til kommentar
S-r-ex Skrevet 16. januar 2008 Del Skrevet 16. januar 2008 Nå kommer det vel litt an på. Min gamle SE P900 kunne ikke ta minnekort på mer enn 128MB. Når jeg oppgraderte firmware'n til den som er i P910, kunne jeg ta opp til 8GB. FW'n som sitter i PS2 klarer vel ikke mer enn 8MB, og det er ingen enkel måte å oppgradere FW på den heller... Lenke til kommentar
archongamer Skrevet 16. januar 2008 Del Skrevet 16. januar 2008 Tror Sony ser en god inntektskilde ved dette også da. At folk gjerne vil ta vare på savegamet sitt, gjør at folk kjøper villig minne til blodpris. Tør ikke tenke på hva et f.eks 1gb kort ville kostet. Lenke til kommentar
Jo Are Skrevet 16. januar 2008 Del Skrevet 16. januar 2008 Nå kommer det vel litt an på. Min gamle SE P900 kunne ikke ta minnekort på mer enn 128MB. Når jeg oppgraderte firmware'n til den som er i P910, kunne jeg ta opp til 8GB. FW'n som sitter i PS2 klarer vel ikke mer enn 8MB, og det er ingen enkel måte å oppgradere FW på den heller... Ja men da så, men 300 kr for 8 mb er VELDIG dyrt. Lenke til kommentar
JarlDR Skrevet 16. januar 2008 Del Skrevet 16. januar 2008 Får kjøpt minnekort som er mye større enn 8. Har selv et på 32mb, og det betalte jeg 150kr for hos brio. Lenke til kommentar
Monkeyboy Skrevet 16. januar 2008 Del Skrevet 16. januar 2008 Jepp, som det sies over. Det var ikke noe problem å få kjøpt uoffisielle minnekort som var større og billigere enn de offisielle. Sony liker å tjene penger. Lenke til kommentar
asdfteam Skrevet 16. januar 2008 Del Skrevet 16. januar 2008 Jeg har et 16MB minnekort (husker ikke merket) til PS2, og det fungerte IKKE med adapter til PS3. Måtte jonglere med savegames på PS2-en og overføre dem til et 8MB-kort før jeg fikk lagt dem inn på PS3-en. Lenke til kommentar
Kris Skrevet 16. januar 2008 Del Skrevet 16. januar 2008 Det finns også 64mb (Uoffisiell) Qxl.no Qxl.no Qxl.no Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå