Gå til innhold

To savegames på ett kort

bnezofil

Anbefalte innlegg

Jeg har ikke hatt PS2en min så veldig lenge og sitter nå og lurer på om det er mulig å ha to savegames på ett kort?

Jeg har GT4 fra før av, og vil helst ikke miste det jeg har kjørt der ved å opprette noe nytt på det smme kortet med Enthusia.

Så, er det mulig å lagre savegames fra to ulike spill på ett kort?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

om du slår på ps2en uten å ha cd i så får du opp hvor mye plass som er igjenn på minnekortet, og hvor mangen "slots" du har brukt.

DU kan forøvrig ikke lagre over savegames fra andre spill, du får beskjed om at kortet er fullt. Du kan ha 10 spill på samme minnekort minst :p kommer an på størrelsen på savegames.. og seff minnekortet

Lenke til kommentar

Nå kommer det vel litt an på. Min gamle SE P900 kunne ikke ta minnekort på mer enn 128MB. Når jeg oppgraderte firmware'n til den som er i P910, kunne jeg ta opp til 8GB. FW'n som sitter i PS2 klarer vel ikke mer enn 8MB, og det er ingen enkel måte å oppgradere FW på den heller...

Lenke til kommentar
Nå kommer det vel litt an på. Min gamle SE P900 kunne ikke ta minnekort på mer enn 128MB. Når jeg oppgraderte firmware'n til den som er i P910, kunne jeg ta opp til 8GB. FW'n som sitter i PS2 klarer vel ikke mer enn 8MB, og det er ingen enkel måte å oppgradere FW på den heller...

Ja men da så, men 300 kr for 8 mb er VELDIG dyrt.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...