VeMa Skrevet 15. januar 2008 Del Skrevet 15. januar 2008 Se va jeg fant... ikke så ille pris heller vel... har nå i alle fall bestilt!=) så får vi se om den kommer på lager i morgen.... Dualshock3 på zailor.no Lenke til kommentar
Teds Skrevet 15. januar 2008 Del Skrevet 15. januar 2008 Da bestilte jeg! Det ble en sort Dualshock 3, spennende å se når den kommer. Lenke til kommentar
Schjellin Skrevet 15. januar 2008 Del Skrevet 15. januar 2008 Da bestilte jeg! Det ble en sort Dualshock 3, spennende å se når den kommer. Jeg bestillte hvit Lenke til kommentar
VeMa Skrevet 15. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 15. januar 2008 hmm.. kanskje man skulle ha en hvit en å... Lenke til kommentar
VeMa Skrevet 16. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 16. januar 2008 utsettelse allerede, forsendelsen satt vist i tollen, og de håpte de fikk den inn på fredag, eller rett over helga... Lenke til kommentar
Teds Skrevet 16. januar 2008 Del Skrevet 16. januar 2008 playx.no har de også Er vel kanskje ikke det merkeligste i verden ettersom begge sidene blir eida av samme selskap.. Lenke til kommentar
ΣΙΝΔΡΕ Skrevet 16. januar 2008 Del Skrevet 16. januar 2008 Skal ha meg ny mobb før DS3. Har to SIXAXIS'er fra før så det haster ikke. Skaffer meg nok en svart en i mars. Hvit passer ikke til Svart PS3. Rart det ikke sto Dualshock 3. Lenke til kommentar
Schjellin Skrevet 17. januar 2008 Del Skrevet 17. januar 2008 Jeg blir nødt til å avbestille, men hvordan gjør jeg det? Har lett litt rundt på siden osv men har ikke funnet noe. Jeg har forhåndsbestillt btw. Lenke til kommentar
Elmek38 Skrevet 17. januar 2008 Del Skrevet 17. januar 2008 For å avbestille må du sende epost til kundeservice. Lenke til kommentar
Schjellin Skrevet 17. januar 2008 Del Skrevet 17. januar 2008 For å avbestille må du sende epost til kundeservice. Ah, takk skal du ha, får vell gjøre det da siden du må betale med kort. Lenke til kommentar
Endrogaz Skrevet 17. januar 2008 Del Skrevet 17. januar 2008 Har noen fått DS3 fra zailor/playx enda? jeg vurderer og kjøpe en selv Lenke til kommentar
Schjellin Skrevet 17. januar 2008 Del Skrevet 17. januar 2008 Har noen fått DS3 fra zailor/playx enda? jeg vurderer og kjøpe en selv De har ikke fått den inn enda.. Lenke til kommentar
Raste Skrevet 17. januar 2008 Del Skrevet 17. januar 2008 Noen som har testet Dual Schock 3? Er den bedre enn Sixaxix? Tror jeg kommer til å bestille i hvit, når jeg får penger Lenke til kommentar
sir-alex Skrevet 17. januar 2008 Del Skrevet 17. januar 2008 Hvorfor ikke bestille fra yesasia.com eller vgp og spare mye kroner? Skjønner ikke helt det. Har bestilt meg fra yesasia.com. Etter at mine standard sixaxis ps3 kontroller sluttet å fungere når jeg hadde fifakveld med kompiser for litt siden. Fant ut at alkohol mellom knappene ikke var det smarteste trekket Lenke til kommentar
Nordmoen Skrevet 17. januar 2008 Del Skrevet 17. januar 2008 Noen som har testet Dual Schock 3? Er den bedre enn Sixaxix? Ja, den lille ekstra tyngden hjelper feste i hånden og spakene er blitt litt fastere enn Sixaxis sånn at det er lettere å fin innstille dem Lenke til kommentar
Endrogaz Skrevet 17. januar 2008 Del Skrevet 17. januar 2008 Har noen fått DS3 fra zailor/playx enda? jeg vurderer og kjøpe en selv De har ikke fått den inn enda.. Så hvorfor f*** reklamerer de for DS3 da... gawd Lenke til kommentar
sir-alex Skrevet 17. januar 2008 Del Skrevet 17. januar 2008 Det er utrolig digg med litt tyngde, er så irriterende når du sitter å spiller så begynner det å knirke i kontrollen. (Har erfaringer med at det er sånn på de standard Sixaxis kontrollene som fulgte med) Lenke til kommentar
Schjellin Skrevet 17. januar 2008 Del Skrevet 17. januar 2008 Har noen fått DS3 fra zailor/playx enda? jeg vurderer og kjøpe en selv De har ikke fått den inn enda.. Så hvorfor f*** reklamerer de for DS3 da... gawd Fordi du kan forhåndsbestille. Lenke til kommentar
_KroSjefen_ Skrevet 17. januar 2008 Del Skrevet 17. januar 2008 fristende å bestille no... venter heller på GT5 prologuen først.. blir det første ordentlige old school playstation spillet med rumble.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå