Sladre Skrevet 15. januar 2008 Del Skrevet 15. januar 2008 Hei! Tror noen har funnet dette til meg før, men når jeg trykker på "mine innlegg" kommer det ingen ting opp. Det jeg lurer på er om noen kan finne en msn messenger som fungerer til xp 64, den som ligger ute på msn.no funker ikke.. mvh sladre Lenke til kommentar
Ethernet Skrevet 15. januar 2008 Del Skrevet 15. januar 2008 Det har da ingeting med at det er en 64 bits prosessor å gjøre.. Den kjører 32-bits software for det Lenke til kommentar
Sladre Skrevet 15. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 15. januar 2008 men den fungerer hvertfall ikke. :s Lenke til kommentar
Ethernet Skrevet 15. januar 2008 Del Skrevet 15. januar 2008 (endret) Vet ikke om det er det du er ute etter, men jeg bruker det, og syns det er kjempe bra. Tar litt tid før du vender deg til smileys, men jeg elsker programmet. Prøv Pidgin edit: Multi-protokoll klient og forresten Endret 15. januar 2008 av Ethernet Lenke til kommentar
PROuser Skrevet 16. januar 2008 Del Skrevet 16. januar 2008 Jeg bruker Win xp 64 bit og Windows live messenger 8.1 og det fungerer greit. Men det kjører på 32 bit.. Lenke til kommentar
Ethernet Skrevet 17. januar 2008 Del Skrevet 17. januar 2008 som sagt. Det skal ikke ha noe å si om du kjører 64-bits OS. 32-bits software kjører fint av den grunn. Lenke til kommentar
PROuser Skrevet 17. januar 2008 Del Skrevet 17. januar 2008 som sagt. Det skal ikke ha noe å si om du kjører 64-bits OS. 32-bits software kjører fint av den grunn. Har du prøvd? Det har jeg.. flere programmer som ikke fungerer på Win XP 64 bit.. Som er beregnet for XP.. (selv i komp. modus..) Men de fleste går.. Lenke til kommentar
Ethernet Skrevet 17. januar 2008 Del Skrevet 17. januar 2008 Nei. Jeg kjører Linux. Men teoretisk sett skal det i alle flall ikke ha så mye å si Lenke til kommentar
Fruktkake Skrevet 15. januar 2009 Del Skrevet 15. januar 2009 Pidgin krasjer etter et par timer hos meg i XP 64-bit. Det er ingen overdrivelse. Rimelig irriterende. Desuten fungerer ikke standard GTK runtime. Lenke til kommentar
Lukilock Skrevet 18. januar 2009 Del Skrevet 18. januar 2009 Kjørte XP x64 før, og jeg hadde problemer med å innstalere den versjonen som lå på msn.com. Lasta ned MSn fra en anna side, men jeg finner den ikke igjen på Google akk. nå, men jeg skal finne den seinere en gang Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå