Lapstuen Skrevet 15. januar 2008 Del Skrevet 15. januar 2008 Hei alle sammen! Jeg har nå endelig fått min nye Ipod Touch. Jeg fant raskt ut at jeg ønsket å øke funksjonaliteten til dette fantastike produktet. Jeg fulgte denne guiden. Allt ser ut til å fungere helt fint, helt til jeg kommer til Step 7. Jeg gjør som det står men når jeg starter .bat filen så kobler den til Ipod'en. Så står det "Uploading Installer.app files.." Sånn fortsetter den uten at det skjer en eneste ting... Jeg har prøvd å starte .bat filen på nytt, har prøvd å resete ipoden og downgrade firmwaren, men jeg møter på samme problem hver gang.... Er det noen her som skjønner hva som er galt? Det er veldig frusterende at jeg etter gjentatte forsøk ikke får det til. Lenke til kommentar
andriesa Skrevet 11. februar 2008 Del Skrevet 11. februar 2008 Hei alle sammen! Jeg har nå endelig fått min nye Ipod Touch. Jeg fant raskt ut at jeg ønsket å øke funksjonaliteten til dette fantastike produktet. Jeg fulgte denne guiden. Allt ser ut til å fungere helt fint, helt til jeg kommer til Step 7. Jeg gjør som det står men når jeg starter .bat filen så kobler den til Ipod'en. Så står det "Uploading Installer.app files.." Sånn fortsetter den uten at det skjer en eneste ting... Jeg har prøvd å starte .bat filen på nytt, har prøvd å resete ipoden og downgrade firmwaren, men jeg møter på samme problem hver gang.... Er det noen her som skjønner hva som er galt? Det er veldig frusterende at jeg etter gjentatte forsøk ikke får det til. Hei hadde samme problem ei stund og begynte og bli lei så jeg søkte litt på google og fant en løsning har no laget en hjemme side du kan teste ut er veldig enkelt og jailbreake fra 1.1.1 1.1.2 til 1.1.3 uten problemer en av tingene du kan prøve og la vær og skru av i oppgavebehandling er (AppleMobileDeviceService.) vist ikke det går så skjekk ut hjemme sia mi iyoutouch + se den nederste videoen og besøk sia hannes på you tube (ipodtouchmaster) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå