MST Skrevet 15. januar 2008 Del Skrevet 15. januar 2008 Hei! Jeg har ikke helt kjønt de Media Server greiene på ps3.. Jeg har noen videoer og sanger jeg vil spille av på ps3 uten og bruke noe plass. Og jeg lurte på hva de Media Server greiene gjorde? Jeg har noen DivX filmer på PC-en som jeg vil spille av på ps3 uten og bruke noe plass, og lurte på hvordan jeg kunne gjøre dette? Skal jeg bruke Media Server? Lenke til kommentar
Fenixen Skrevet 15. januar 2008 Del Skrevet 15. januar 2008 google + tversity -> last ned-> installer -> legg mappene du vil dele til i tversity --> start ps3en og spill av er du uheldig så må du grisle på med noen firewalls osv.. Kort og enkelt forklart Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789 Skrevet 15. januar 2008 Del Skrevet 15. januar 2008 google + tversity -> last ned-> installer -> legg mappene du vil dele til i tversity --> start ps3en og spill av er du uheldig så må du grisle på med noen firewalls osv.. Kort og enkelt forklart hvorfor kan man ikke bruke det som er på ps3 fra før? med f.eks media player Lenke til kommentar
Markus1802 Skrevet 15. januar 2008 Del Skrevet 15. januar 2008 Velg Media Sharing under Library menyen i Windows Media Player 11 Lenke til kommentar
Fenixen Skrevet 15. januar 2008 Del Skrevet 15. januar 2008 (endret) google + tversity -> last ned-> installer -> legg mappene du vil dele til i tversity --> start ps3en og spill av er du uheldig så må du grisle på med noen firewalls osv.. Kort og enkelt forklart hvorfor kan man ikke bruke det som er på ps3 fra før? med f.eks media player hvordan er windows media player på avspilling av store musikkbibliotek ? Når jeg sharer feks 1000sanger på tversity og tar på shuffle så blir bare de første kanskje 50-60 sangene shufflet, helt forbanna tragisk er wmp noe bedre ? kanskje jeg skal gi det et forsøk.. en ting til: må jeg ha media player på da ? med tversity så kjører jo bare en bitteliten klient i bakgrunnen hele tiden, krever jo mindre enn wmp.. Endret 15. januar 2008 av Fenixen Lenke til kommentar
Fenixen Skrevet 15. januar 2008 Del Skrevet 15. januar 2008 (endret) hm testa det like greit selv... la til 3000 sanger, også valgte jeg all music på ps3en og tok shuffle.. Endte opp med at 90% av sangene som ble shufflet var fra postgirobygget som ligger først bås.. i tillegg så fekk jeg noe musikk som var ukompatibelt, funka greit med tversity.. Endret 15. januar 2008 av Fenixen Lenke til kommentar
Nimrad Skrevet 15. januar 2008 Del Skrevet 15. januar 2008 Trenger ikke kjøre WMP i bakgrunnen nei Lenke til kommentar
MST Skrevet 15. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 15. januar 2008 Vil ha svar til mitt spørsmål og ikke alle andres:) Men, jeg kan jo ikke spille av DivX på Windows Media player? Lenke til kommentar
Fenixen Skrevet 15. januar 2008 Del Skrevet 15. januar 2008 Vil ha svar til mitt spørsmål og ikke alle andres:)Men, jeg kan jo ikke spille av DivX på Windows Media player? ehm jo... min media player kan spille av alt fra dvder, divx, xvid, realmedia.. kommer an på codecs, IKKE programvare. Installer divx codecen så går det så fint så Lenke til kommentar
MST Skrevet 15. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 15. januar 2008 Hmm... Hvor finner jeg denne divx codecen? Lenke til kommentar
Fenixen Skrevet 15. januar 2008 Del Skrevet 15. januar 2008 www.divx.com ? alternativt kan du feks installere k-lite codec pack. k-lite i k-lite pleier det være støtte for x264 og annet snacks Lenke til kommentar
Nimrad Skrevet 15. januar 2008 Del Skrevet 15. januar 2008 Jeg vil fraråde deg enhvert codec-pakke. Det som skjer er at du får et lite program som ofte bruker 3-4 ikoner nede ved klokka og mye mer ram enn det burde. Jeg har ikke installert noe sånn for å spille av DivX og XviD i WMP her. Lenke til kommentar
Fenixen Skrevet 16. januar 2008 Del Skrevet 16. januar 2008 (endret) Jeg vil fraråde deg enhvert codec-pakke. Det som skjer er at du får et lite program som ofte bruker 3-4 ikoner nede ved klokka og mye mer ram enn det burde. Jeg har ikke installert noe sånn for å spille av DivX og XviD i WMP her. du styrer jo selv hvilke ting du vil installere når du installerer codecene. Mulig WMP klarer og laste ned codecs selv nå, men før fikk jeg IKKE støtte for x264, Realmedia(.RM), Xvid, og dvd filmer. Mulig dette er forbedret med WMP 11? Før måtte en jo kjøpe DVD-film codec av microsoft om en ville ha denne funksjonen gjennom dem. Endret 16. januar 2008 av Fenixen Lenke til kommentar
MST Skrevet 16. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 16. januar 2008 Funker windows Media Center og? Lenke til kommentar
Fenixen Skrevet 16. januar 2008 Del Skrevet 16. januar 2008 nei, altså du kjører jo et slags mediacentre i bakgrunnen både når du bruker WMP og Tversity.. test.. fungerer krem begge to Lenke til kommentar
langtongting Skrevet 16. januar 2008 Del Skrevet 16. januar 2008 Bruker selv tversity. Den decoder de formater den trenger om en vil og overlater resten til PS3`en. Lenke til kommentar
MST Skrevet 16. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 16. januar 2008 Ok.. Men og få kobla til pc til ps3..Må jeg ha bluetooth eller noe? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789 Skrevet 16. januar 2008 Del Skrevet 16. januar 2008 Ok..Men og få kobla til pc til ps3..Må jeg ha bluetooth eller noe? nei, så lenge du har trådløst nettverk er du i boks, bare å legge filer inn i media player og spill av på ps3 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå