Gå til innhold

Skal bestille Psp fra gamezone.no

Stallone

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Pakken inneholder:

PsP Slim Black konsoll

Lithum batteri og lader

Det står jo det på siden, så, kabel må du skaffe deg selv most likely.

ja det synes jeg er LATERLIG! kjæresten til søstra mi fikk psp til jul og han fikk med usb kabel :( LATERLIG!

Lenke til kommentar
Med er det ikke andre steder der PSP er billigere? Mener å huske det, også kommer frakta på antall kr etter hvor mye den veier, det er litt kjipt.

1550 kr på cdon og der er det bare 30 kr i frakt.

Platekompaniet har et tilbud der du kan velge mellom noen få spill og får med ett til 1800

Katta TAKK :D da må jeg skynde meg å avbestille den.. kom jo på 2015 kr med 2 gig minne kort:S over 100 kr frakt:S men jeg finner ikke minne kort der:S

Lenke til kommentar

faen å laterlig Cdon er... max 800 kr :thumbdown: ikke har jeg visa eller mastercard. men nettbank har jeg.. men det kan jeg heller ikke betale med :( skuffende.. meget skuffende! litt rart å tenke på da.. på megazone.no får jeg psp og 2 gig minne til 2015 kr.. på cdon får jeg psp og 4 gig minne til 2019 kr :D jaja... men sånn går det når jeg ikke har visa! jeg har visa men har ikke visa kort.. postbanken har glemt å sendt meg det :(

Lenke til kommentar

Fant en M2 8gb med Pro duo adapter(665kr) og den var billigere enn en vanlig Pro duo 8gb(785kr)...Hvem er best å kjøpe?Eventuelt en side hvor man kan få 8gb minnekort billigere..

Hadde jo vært kjekt med M2 for den passer til mobilen også.

Lenke til kommentar
Fant en M2 8gb med Pro duo adapter(665kr) og den var billigere enn en vanlig Pro duo 8gb(785kr)...Hvem er best å kjøpe?Eventuelt en side hvor man kan få 8gb minnekort billigere..

Hadde jo vært kjekt med M2 for den passer til mobilen også.

Men har det ikke vært noen problemer med PSP og minnekort så du ikke får brukt større enn 4gb? var i vert fall det før!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...