Stallone Skrevet 15. januar 2008 Del Skrevet 15. januar 2008 (endret) en kompis av meg sier at jeg ikke får med psp usb kabel! er det for noe tull? https://www.gamezone.no/index.php?main_page...oducts_id=29755 EDIT: Beklager, det oppstodde en feil under kredittsjekkingen! når jeg velger : Faktura med 14 dagers betalingsfrist, så kommer den feilmelinga opp? er det for noe piss da? Endret 15. januar 2008 av Stallone Lenke til kommentar
Endrogaz Skrevet 15. januar 2008 Del Skrevet 15. januar 2008 Pakken inneholder: PsP Slim Black konsoll Lithum batteri og lader Det står jo det på siden, så, kabel må du skaffe deg selv most likely. Lenke til kommentar
Mompen Skrevet 15. januar 2008 Del Skrevet 15. januar 2008 Regner med at det følger med.. Hvis ikke tror jeg det er en slik en du skal ha: Mini-usb Har du prøvd å velge oppkrav på betalinga? Eller vil du helst ha en faktura på det? (regning) Lenke til kommentar
Stallone Skrevet 15. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 15. januar 2008 Pakken inneholder:PsP Slim Black konsoll Lithum batteri og lader Det står jo det på siden, så, kabel må du skaffe deg selv most likely. ja det synes jeg er LATERLIG! kjæresten til søstra mi fikk psp til jul og han fikk med usb kabel LATERLIG! Lenke til kommentar
Walts Skrevet 15. januar 2008 Del Skrevet 15. januar 2008 Er vel en value pack og en vanlig.. den vanlige følger så si ikke noe mer.. men en sånn kable koster vel 30-40kr, de fleste har vel enten en mobil eller noe lignene som bruker samme kable Lenke til kommentar
Mompen Skrevet 15. januar 2008 Del Skrevet 15. januar 2008 Veldig vanlig med slik usb-kabel f`eks i minnekortlesere \ digitale kameraer Lenke til kommentar
ΣΙΝΔΡΕ Skrevet 15. januar 2008 Del Skrevet 15. januar 2008 Med er det ikke andre steder der PSP er billigere? Mener å huske det, også kommer frakta på antall kr etter hvor mye den veier, det er litt kjipt. 1550 kr på cdon og der er det bare 30 kr i frakt. Platekompaniet har et tilbud der du kan velge mellom noen få spill og får med ett til 1800 Lenke til kommentar
Stallone Skrevet 15. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 15. januar 2008 Med er det ikke andre steder der PSP er billigere? Mener å huske det, også kommer frakta på antall kr etter hvor mye den veier, det er litt kjipt. 1550 kr på cdon og der er det bare 30 kr i frakt. Platekompaniet har et tilbud der du kan velge mellom noen få spill og får med ett til 1800 Katta TAKK da må jeg skynde meg å avbestille den.. kom jo på 2015 kr med 2 gig minne kort:S over 100 kr frakt:S men jeg finner ikke minne kort der:S Lenke til kommentar
Stallone Skrevet 15. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 15. januar 2008 faen å laterlig Cdon er... max 800 kr ikke har jeg visa eller mastercard. men nettbank har jeg.. men det kan jeg heller ikke betale med skuffende.. meget skuffende! litt rart å tenke på da.. på megazone.no får jeg psp og 2 gig minne til 2015 kr.. på cdon får jeg psp og 4 gig minne til 2019 kr jaja... men sånn går det når jeg ikke har visa! jeg har visa men har ikke visa kort.. postbanken har glemt å sendt meg det Lenke til kommentar
paa99 Skrevet 15. januar 2008 Del Skrevet 15. januar 2008 Åssen minne kort bruker PSP?Er det MicroSD? Fant et sted hvor jeg får et slikt kort med 8G til 500kr Lenke til kommentar
Kris Skrevet 15. januar 2008 Del Skrevet 15. januar 2008 Åssen minne kort bruker PSP?Er det MicroSD?Fant et sted hvor jeg får et slikt kort med 8G til 500kr PSP bruker Memory Stick Duo Lenke til kommentar
Stallone Skrevet 16. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 16. januar 2008 Åssen minne kort bruker PSP?Er det MicroSD?Fant et sted hvor jeg får et slikt kort med 8G til 500kr PSP bruker Memory Stick Duo Jeg kjøpte Sonys egen Memory stick PRO Duo.. den er vist litt raskere Lenke til kommentar
paa99 Skrevet 16. januar 2008 Del Skrevet 16. januar 2008 Fant en M2 8gb med Pro duo adapter(665kr) og den var billigere enn en vanlig Pro duo 8gb(785kr)...Hvem er best å kjøpe?Eventuelt en side hvor man kan få 8gb minnekort billigere.. Hadde jo vært kjekt med M2 for den passer til mobilen også. Lenke til kommentar
ΣΙΝΔΡΕ Skrevet 16. januar 2008 Del Skrevet 16. januar 2008 Fant en M2 8gb med Pro duo adapter(665kr) og den var billigere enn en vanlig Pro duo 8gb(785kr)...Hvem er best å kjøpe?Eventuelt en side hvor man kan få 8gb minnekort billigere.. Hadde jo vært kjekt med M2 for den passer til mobilen også. Men har det ikke vært noen problemer med PSP og minnekort så du ikke får brukt større enn 4gb? var i vert fall det før! Lenke til kommentar
paa99 Skrevet 16. januar 2008 Del Skrevet 16. januar 2008 Vet ikke...Har ikke PSP, men planlegger å kjøpe.Er greit å ha litt plass på den også lissom. Det går vel ann å legge inn filmer og sånn på den og spille av?eller må man bare se UMD? Lenke til kommentar
Stallone Skrevet 16. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 16. januar 2008 finnes da 8 gig til psp nå da.. Lenke til kommentar
ΣΙΝΔΡΕ Skrevet 16. januar 2008 Del Skrevet 16. januar 2008 Det gjør det sikkert men det har vert problemer med det før. Når du la inn spill og filmer på kortet fikk man ikke spilt dem. Kan hende det har blitt fikset på PSP Slim eller i oppdatering. Lenke til kommentar
paa99 Skrevet 16. januar 2008 Del Skrevet 16. januar 2008 hmmm virker som jeg bare får kjøpe det og håpe på det beste... Setter det bare i mobben hvis det ikke funker uansett. Lenke til kommentar
paa99 Skrevet 16. januar 2008 Del Skrevet 16. januar 2008 btw...Noen som vet om et sted man får PSP billigere enn 1549kr? Det er det billigiste jeg fant her i landet(CDON), og jeg er litt skeptisk til å handle utenlands fra med tanke på toll og slikt. Lenke til kommentar
ΣΙΝΔΡΕ Skrevet 16. januar 2008 Del Skrevet 16. januar 2008 Du kan sjekke på kelkoo.no eller prisguide.no Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå