Chosen_One Skrevet 17. januar 2008 Del Skrevet 17. januar 2008 Gud så lyst jeg har til Oslo eller Bergen, utømmelige kilder med flotte kvinner. Føler deg på den mann! Er jo bare å flytte!!!! Lenke til kommentar
fox Skrevet 17. januar 2008 Del Skrevet 17. januar 2008 Velkommen til Oslo, skal du være Herlig å bo her Lenke til kommentar
QBab Skrevet 17. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 17. januar 2008 Gud så lyst jeg har til Oslo eller Bergen, utømmelige kilder med flotte kvinner. Føler deg på den mann! Er jo bare å flytte!!!! Har lærlingkontrakt i et og et halvt år til. Noen som vet om det er mulig og bryte den og få seg lærlingjobb i Oslo? Lenke til kommentar
Chosen_One Skrevet 17. januar 2008 Del Skrevet 17. januar 2008 Gud så lyst jeg har til Oslo eller Bergen, utømmelige kilder med flotte kvinner. Føler deg på den mann! Er jo bare å flytte!!!! Har lærlingkontrakt i et og et halvt år til. Noen som vet om det er mulig og bryte den og få seg lærlingjobb i Oslo? Det skal vel kunne gå det. Men nå er ikke jeg ekspert på dette... uansett, så flytter jeg til nytt sted nå snart (Forhåpentligvis med PUM hvis det ordner seg i kveld!) og en student av meg, så da kommer vi til å ha sovesofa du kan crashe på når du er i byen Lenke til kommentar
QBab Skrevet 17. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 17. januar 2008 (endret) Gud så lyst jeg har til Oslo eller Bergen, utømmelige kilder med flotte kvinner. Føler deg på den mann! Er jo bare å flytte!!!! Har lærlingkontrakt i et og et halvt år til. Noen som vet om det er mulig og bryte den og få seg lærlingjobb i Oslo? Det skal vel kunne gå det. Men nå er ikke jeg ekspert på dette... uansett, så flytter jeg til nytt sted nå snart (Forhåpentligvis med PUM hvis det ordner seg i kveld!) og en student av meg, så da kommer vi til å ha sovesofa du kan crashe på når du er i byen Ayay! Det hadde jo vert morsomt, har til overs og henge sammen med ekte PUA's. Føler meg litt rusten nå med tanken på den uendelige tørken her. Uansett, jeg skal til oslo på Korn konsert den 3 februar, skal være der hele helgen. Hadde vert morro å møte noen PUA's da. Skal ta og poste min "hook up" request i PUA tråden, siden dette blir OT Endret 17. januar 2008 av QBab Lenke til kommentar
Chosen_One Skrevet 17. januar 2008 Del Skrevet 17. januar 2008 Gud så lyst jeg har til Oslo eller Bergen, utømmelige kilder med flotte kvinner. Føler deg på den mann! Er jo bare å flytte!!!! Har lærlingkontrakt i et og et halvt år til. Noen som vet om det er mulig og bryte den og få seg lærlingjobb i Oslo? Det skal vel kunne gå det. Men nå er ikke jeg ekspert på dette... uansett, så flytter jeg til nytt sted nå snart (Forhåpentligvis med PUM hvis det ordner seg i kveld!) og en student av meg, så da kommer vi til å ha sovesofa du kan crashe på når du er i byen Ayay! Det hadde jo vert morsomt, har til overs og møte noen ekte PUA's. Føler meg litt rusten nå med tanken på den uendelige tørken her. Uansett, jeg skal til oslo på Korn konsert den 3 februar, skal være der hele helgen. Hadde vert morro å møte noen PUA's da. Skal ta og poste min "hook up" request i PUA tråden, siden dette blir OT Guddi gudd. Møtes da. Sender deg kontaktinfo på PM nu! Lenke til kommentar
OddZen Skrevet 18. januar 2008 Del Skrevet 18. januar 2008 Du kan avslutte lærlingekontrakten hvis du vil. Bare prat med sjefen, de kan ikke tvinge deg til å bli, gjort det samme. Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 18. januar 2008 Del Skrevet 18. januar 2008 Det aller beste å gjøre er å gå til legen, ta urinprøve som påviser du er rein. Så send dokumentasjonen til henne. Hun vil føle seg ydmyket, noen som frembringer en unnskyldning eller et forsvarlig motangrep om at den var falsk Lenke til kommentar
Chosen_One Skrevet 18. januar 2008 Del Skrevet 18. januar 2008 Det aller beste å gjøre er å gå til legen, ta urinprøve som påviser du er rein. Så send dokumentasjonen til henne. Hun vil føle seg ydmyket, noen som frembringer en unnskyldning eller et forsvarlig motangrep om at den var falsk Da viser du at du bryr deg for mye... Til qbab: FRAME min gode venn.. FRAME!! eller rettere sagt: Re-frame Lenke til kommentar
QBab Skrevet 18. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 18. januar 2008 Du kan avslutte lærlingekontrakten hvis du vil. Bare prat med sjefen, de kan ikke tvinge deg til å bli, gjort det samme. Da blir vel lærling året mitt annulert og jeg må gå to år til? Lenke til kommentar
QBab Skrevet 18. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 18. januar 2008 Det aller beste å gjøre er å gå til legen, ta urinprøve som påviser du er rein. Så send dokumentasjonen til henne. Hun vil føle seg ydmyket, noen som frembringer en unnskyldning eller et forsvarlig motangrep om at den var falsk Da viser du at du bryr deg for mye... Til qbab: FRAME min gode venn.. FRAME!! eller rettere sagt: Re-frame Jeg har allerede gitt en god faen, var bare veldig forbanna og oppgitt over at folk som faktisk har vert lærerne mine på barneskolen sier slikt. Men det var bare første kvelden, nå kan de bare ha det så godt og tro hva de vil. Sannheten kommer nok fram i sola en dag uansett. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147 Skrevet 18. januar 2008 Del Skrevet 18. januar 2008 Fikk netopp høre fra en kamerat at moren hans hadde hørt jeg er narkoman, han bor fremdeles i den lille bygda jeg bodde i før, der min mor bor fremdeles. Han kontaktet meg på wow og spurte om jeg drev med stoff, dagen før gjorde nevøen min det samme og han bor i en helt annen bygd 2 timer i fra. Dette er ikke kult, moren til han kameraten min er dessuten jungeltelegrafens terrorsjef så jeg regner med de fleste i hjembygden min innbiller seg at jeg er narkoman nå. Hva i skal man gjøre med slikt? Er vil ikke lenge før min overnervøse mor ringer helt forstyrret. Hvordan i alledager skal jeg ha tid til narkotika? Jeg har fire jobber og ellers spiller jeg wow eller koper fremfor pcen. Hvis dere har en lokalavis der du kommer fra, så kan du jo skrive en liten artikkel, hvor du dementerer ryktet, og samtidig passer på å få frem budskapet om hvor ødeleggende "bygdedyr" med lystløgner-tendenser kan være. Lenke til kommentar
QBab Skrevet 18. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 18. januar 2008 Fikk netopp høre fra en kamerat at moren hans hadde hørt jeg er narkoman, han bor fremdeles i den lille bygda jeg bodde i før, der min mor bor fremdeles. Han kontaktet meg på wow og spurte om jeg drev med stoff, dagen før gjorde nevøen min det samme og han bor i en helt annen bygd 2 timer i fra. Dette er ikke kult, moren til han kameraten min er dessuten jungeltelegrafens terrorsjef så jeg regner med de fleste i hjembygden min innbiller seg at jeg er narkoman nå. Hva i skal man gjøre med slikt? Er vil ikke lenge før min overnervøse mor ringer helt forstyrret. Hvordan i alledager skal jeg ha tid til narkotika? Jeg har fire jobber og ellers spiller jeg wow eller koper fremfor pcen. Hvis dere har en lokalavis der du kommer fra, så kan du jo skrive en liten artikkel, hvor du dementerer ryktet, og samtidig passer på å få frem budskapet om hvor ødeleggende "bygdedyr" med lystløgner-tendenser kan være. Hehe, det hadde jo vert kult. Men tror jeg bare går for "Gi faen" strategien min. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147 Skrevet 18. januar 2008 Del Skrevet 18. januar 2008 Qbab, ikke vær kylling! Ring til en journalist, forklar saken, og det kan jo hende at du får artikkelen gratis. Tenk hvilken takk for sist, det hadde vært. Lenke til kommentar
QBab Skrevet 18. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 18. januar 2008 Qbab, ikke vær kylling! Ring til en journalist, forklar saken, og det kan jo hende at du får artikkelen gratis. Tenk hvilken takk for sist, det hadde vært. Tror du seriøst en journalist vil skrive om noe slikt? Eller, når du sier det så kan det faktisk hende, jeg har tross alt lest saker om katter som sitter fast i trær og folk som bader om sommeren. Psykisk terrorisme i form av falske narkotikamissbruk anklager burde jo være ganske spennende. Men jeg tror egentlig folk tenker jeg er enda mer kylling om jeg går til avisen med det. Det viser bare at jeg tar meg skikkelig nær av det. Noe jeg egentlig ikke gjør lengre, men det hadde vert en fin burn ovenfor de som startet ryktet. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147 Skrevet 18. januar 2008 Del Skrevet 18. januar 2008 Qbab, ikke vær kylling! Ring til en journalist, forklar saken, og det kan jo hende at du får artikkelen gratis. Tenk hvilken takk for sist, det hadde vært. Tror du seriøst en journalist vil skrive om noe slikt? Eller, når du sier det så kan det faktisk hende, jeg har tross alt lest saker om katter som sitter fast i trær og folk som bader om sommeren. Psykisk terrorisme i form av falske narkotikamissbruk anklager burde jo være ganske spennende. Men jeg tror egentlig folk tenker jeg er enda mer kylling om jeg går til avisen med det. Det viser bare at jeg tar meg skikkelig nær av det. Noe jeg egentlig ikke gjør lengre, men det hadde vert en fin burn ovenfor de som startet ryktet. Fleiper du! Klart at avisa heller skriver om noe så interessant, fremfor sludder om vanning av potteplanter. Jeg ville bare brukt min egen sak for å få frem poenget, og det er at sladder er ødeleggende. Man kan vel si at det er bygdeharehjertenes form for narkotika, kanskje ...!? Selv har jeg opplevd en liknende sak, og jeg var nødt til å bo i bygda mens "saken" pågikk. Det tok et år med kanossagang før jeg klarte å gulve svina med en rettsagjørelse. Man fikk sannelig vite hvem som var ens venner i løpet av det året. Jeg sier: Gi dem inn, og det så det svir skikkelig! Lenke til kommentar
2r3 Skrevet 18. januar 2008 Del Skrevet 18. januar 2008 kem ville no komt me en sånn påstand, nei steike altså. neida de va meg som va teh messenger, det hadde tydlivis laga seg et rykte i et hushold som ikkje alltid forteller det som er sant, eller dei laga ganske myke bullshit tydeligvis, sry QBab men eg har ikkje fått noke informasjon om vilket hushold det var, mamma tenkte det var best vist eg ikkje fikk vete det at en eller anna grunn, men eg har no mine misstanka. Lenke til kommentar
QBab Skrevet 18. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 18. januar 2008 kem ville no komt me en sånn påstand, nei steike altså. neida de va meg som va teh messenger, det hadde tydlivis laga seg et rykte i et hushold som ikkje alltid forteller det som er sant, eller dei laga ganske myke bullshit tydeligvis, sry QBab men eg har ikkje fått noke informasjon om vilket hushold det var, mamma tenkte det var best vist eg ikkje fikk vete det at en eller anna grunn, men eg har no mine misstanka. No stress 2r3. jeg kommer nok ikke til å gjøre noe mer av det, var bare sint første kvelden Lenke til kommentar
Zethyr Skrevet 18. januar 2008 Del Skrevet 18. januar 2008 Jeg hadde gjort to ting hvis jeg var deg: #1. Ringe sånne som f.eks. mora mi, siden mødre gjerne går av skaftet hvis de hører noe sånt. #2. Gi fullstendig faen i resten. Lenke til kommentar
OddZen Skrevet 18. januar 2008 Del Skrevet 18. januar 2008 Ahh, leste feil ista, ang det du skreiv om lærlinge greia. Ja du skal kunne skifte lærlingested, men da må du gi en god grunn. Men skal ikke være problem. Og da må du ikke ta 2 år fra starten av, men fortsette 1,5 år. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå