Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Man kan tydeligvis bli narkoman uten å bruke narkotika

Anbefalte innlegg

Fikk netopp høre fra en kamerat at moren hans hadde hørt jeg er narkoman, han bor fremdeles i den lille bygda jeg bodde i før, der min mor bor fremdeles. Han kontaktet meg på wow og spurte om jeg drev med stoff, dagen før gjorde nevøen min det samme og han bor i en helt annen bygd 2 timer i fra. Dette er ikke kult, moren til han kameraten min er dessuten jungeltelegrafens terrorsjef så jeg regner med de fleste i hjembygden min innbiller seg at jeg er narkoman nå. :mad:

Hva i skal man gjøre med slikt? Er vil ikke lenge før min overnervøse mor ringer helt forstyrret.

Hvordan i alledager skal jeg ha tid til narkotika? Jeg har fire jobber og ellers spiller jeg wow eller koper fremfor pcen. :love:

Edit: Bare ignorer det jeg skrev om jungeltelegrafens terrorsjef, det var slemt og tåpelig av meg skrive.

Måtte bare flame noen og hun var den første og eneste i rykteleddet jeg på daværende tidspunkt kjente til. Nå er det derimot andre mine hat tanker addressert til :wee:

Oppdatering:

Jess, da har vi snakket med hun som sa det til moren til kameraten min :wee:

Hun kunne fortelle at hun hadde sagt det videre for de hun var bekymret, hun ville såklart ikke si hvem som hadde sagt det til henne, noe jeg skjønne godt. Hun sa også at hun ville snakke med de hun hadde hørt de fra og si at de skulle slutte og oppføre seg som små drittunger :wee:

Endret av QBab
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Syke dame, henne hadde jeg likt å slappe! Du må nok ta en alvorlig prat med henne og få henne til å smelle igjen sladrakjefta si!

Det er ikke hun som har startet ryktet, kan jeg aldri tro, kameraten min sa hun hadde hørt det fra noen. Jeg og moren hans har alltid hatt et godt forhold, altså hun er ei kul halvgammel dame som er morsom og prate med. Så jeg har ikke lyst og kjefte hudenfull på henne ^^

Det jeg har mest lyst og vite er hvem som har startet denne snøballen.

Skal ta og be henne ikke si det videre i alle fall, siden det er null realisme i det.

Endret av QBab
Lenke til kommentar
Hun er tydeligvis ikke så kul om hun sier at du er narkoman til alle andre, uten å ta det opp med deg først ...

Nå vet jeg ikke om hun har sagt det til noen andre enn sønnen sin, altså kameraten min.

Endret av QBab
Lenke til kommentar
Kom ryktet i forkjøpet, og ring mora di før hun får høre ryktet i det hele tatt da?

Om du ringer henne og ler om hele greia, tror jeg hun takler litt bedre når/om ryktet når henne...

God idee. Skal ta og gjøre det med engang :)

Lenke til kommentar
Kom ryktet i forkjøpet, og ring mora di før hun får høre ryktet i det hele tatt da?

Om du ringer henne og ler om hele greia, tror jeg hun takler litt bedre når/om ryktet når henne...

God idee. Skal ta og gjøre det med engang :)

Så ringer du vennens mor i samme sleng;)

Lenke til kommentar

Veldig typisk situasjon da : Du har 4 jobber og sitter ellers fremfor dataen. Dvs du er ganske isolert fra resten av samfunnet rundt deg noe som gjør at folk ikke ser deg noe særlig i det hele tatt. Ved mye datasitting og jobbing kan man etterhvert bli litt sliten uten at man nødvendigvis tenker på det selv. Så når folk først ser deg på butikken eller noe og du ser litt sliten ut så er det en eller annen luring som kommer på at "Aha, han har sikkert begynt å bruke stoff!", sier det til nestemann og så er det i gang ;)

Lenke til kommentar
Veldig typisk situasjon da : Du har 4 jobber og sitter ellers fremfor dataen. Dvs du er ganske isolert fra resten av samfunnet rundt deg noe som gjør at folk ikke ser deg noe særlig i det hele tatt. Ved mye datasitting og jobbing kan man etterhvert bli litt sliten uten at man nødvendigvis tenker på det selv. Så når folk først ser deg på butikken eller noe og du ser litt sliten ut så er det en eller annen luring som kommer på at "Aha, han har sikkert begynt å bruke stoff!", sier det til nestemann og så er det i gang ;)

Jeg er ikke sliten, ser ikke sliten ut og er aldri hjemme i hjembygden min. Så de kunne ikke sett at jeg så sliten ut.

Og jeg er ikke mye isolert, alle jobbene er service yrker så jeg møter en altfor mange mennesker hver dag.

Lenke til kommentar

Pøh, rykter får så mange bein og gå på i bygdestrøk at det er latterlig.

Den gangen jeg ble tatt på fersken av lillesøster med å spy på verandaen på en klassefest i 8. (og hun såklart sprang til mamma med en gang), fortalte jeg dem hva som skjedde, at jeg fikk i meg masse øl. Ei uke senere hørte jeg "rykter" om at jeg hadde vært så full at jeg ikke kunne gå eller stå, og at noen hadde tømt sprit ned i halsen min med trakt, alt mulig sinnssyke greier. Fordi ei kjerring sier noe til ei anna kjerring, som pynter litt på det for å virke mere interessant, og sånn baller det på seg.

Lenke til kommentar
Hva i skal man gjøre med slikt? Er vil ikke lenge før min overnervøse mor ringer helt forstyrret.

Hvordan i alledager skal jeg ha tid til narkotika? Jeg har fire jobber og ellers spiller jeg wow eller koper fremfor pcen. :love:

Du drar vel litt ut og håper jeg? ;)

Det jeg hadde gjort i denne situasjonen var bare å drite i det. For så lenge jeg VET jeg ikke driver med slikt, kan resten av verden dra til helvete.

I verste fall, hvis ikke du kan gjøre dette, så prove them wrong. Begynn å dra ut og vis at du har sunne verdier, dra på kokainparties og nekt å prøve noe osv... Så folk snakker om at du er anti-rus...

Lenke til kommentar

Du drar vel litt ut og håper jeg? ;)

Det jeg hadde gjort i denne situasjonen var bare å drite i det. For så lenge jeg VET jeg ikke driver med slikt, kan resten av verden dra til helvete.

I verste fall, hvis ikke du kan gjøre dette, så prove them wrong. Begynn å dra ut og vis at du har sunne verdier, dra på kokainparties og nekt å prøve noe osv... Så folk snakker om at du er anti-rus...

Vet du hva mr.PUA jeg har nærmest gitt opp å gå ut her jeg bor. La meg gi deg et reknestykke. Det er rundt 6000 innbyggere her. Kun 300 hundre av dem er på min alder, over halvparten av dem er gutter, da gjenstår det 150 jenter rundt femti av dem igjen er overvektige lubbetasser. Da gjenstår det 100 stk, gjett om jeg har vert bort i samtlige på ca 2 uker.

Jeg driver pickup så godt det er mulig både på skolen og når jeg jobber på expert. Det var utrolig gøy når jeg kom hit i høst for da kjente jeg ingen så det ble sarging flere ganger i uken. Gud så lyst jeg har til Oslo eller Bergen, utømmelige kilder med flotte kvinner.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...