Gå til innhold

Noen som har prøvd ViewSonic 19 VX1940w med 1680x1050?

Dyver`n

Anbefalte innlegg

Skal kjøpe meg en ny skjerm ettersom min Samsung Syncmaster 226BW har driver problemer på mine pcer...

Har tenkt å kjøpe ViewSonic 19 VX1940w , altså en 19" med 1680x1050...

Noen som har prøvd denne? Lurer på om dette er en bra skjerm siden jeg vil ha skarpe og klare bilder. Eller vil derre anbefale meg å kjøpe en 20" isteden?

Skal benytte skjermen så og si bare til CSS, så skal ha en skjerm med 2ms responstid...

Endret av meto4
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Større er kulere da, du skal ikke langt opp i pris før du plutselig har en 20" eller 22". Ikoner kan jo bli litt små, men viewsonic pleier å være helt greie.

Er faktisk ikke penger jeg tenker på her, er faktisk den eneste 19" skjermen jeg får kjøpt i norge med 1680x1050 i oppløsning. Vurderte 24" på grunn av større oppløsning...

Men vil ha mest skarpt bilde.. Derfor ble det den 19", kan kjøpe en 20" med 2ms vis den har klarere og skarpere bilde... Skal bare surfe og spille på denne skjermen, så trenger ikke større... Som sakt har jeg jo en 22" fra før, så trenger ikke en til.. Sitter ganske nerme skjermen også... Leste at 19" hadde gamere som målgruppe også..

"If your in the market for a new monitor for gaming, stop looking! Buy this one!!!!! "

Er ikke størrelsen som teller, men meter per sekund :tease:

Endret av meto4
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...