Gå til innhold

Gaming tastatur? max 350 kr.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

 

Huff, nei. Dette har en helt utrolig billigfølelse, og er langt i fra hva Logitech vanligvis leverer. Et skikkelig godt billigtastatur: Business Black Preferred Pro USB Keyboard fra Lenovo. Jeg sitter og skriver på et av disse nå. Helt herlig.

 

 

Ok... Hvordan er det til gaming? Og er det mulig å ta av det nederste skallet

Lenke til kommentar
er norsk layout på mitt... har hatt tastaturet i snart 1 og et halvt år og har ikke hatt noen problemer med slitte eller treige taster... bruker det ganske mye også.. sitter 2-5 timer om dagen MINST!

 

kjøpte det på netshop

 

 

Høres bra ut... Ikke er det dyrt heller;)får se...

Lenke til kommentar

Saitek Eclipse v1 helt klart... Aldri vært så fornøyd med noen tastaturer enn dette. Prøvd Diverse modeller både fra Logitech, Bzerk og microsoft. G15 blant annet- likte det ikke.

 

Eclipse er presis, rask respons, mange mange tastetrykk samtidig, lys er behaglig og ha+ dimming og lyd opp/ned + mute=)

Lenke til kommentar

 

Huff, nei. Dette har en helt utrolig billigfølelse, og er langt i fra hva Logitech vanligvis leverer. Et skikkelig godt billigtastatur: Business Black Preferred Pro USB Keyboard fra Lenovo. Jeg sitter og skriver på et av disse nå. Helt herlig.

 

 

Ok... Hvordan er det til gaming? Og er det mulig å ta av det nederste skallet

 

 

 

Jepp, det leveres i en separat plastpose i eska til tastaturet, så du kan velge selv om du vil ta det på. Jeg personlig benytter meg ikke av denne. :)

Lenke til kommentar

 

Huff, nei. Dette har en helt utrolig billigfølelse, og er langt i fra hva Logitech vanligvis leverer. Et skikkelig godt billigtastatur: Business Black Preferred Pro USB Keyboard fra Lenovo. Jeg sitter og skriver på et av disse nå. Helt herlig.

 

 

Ok... Hvordan er det til gaming? Og er det mulig å ta av det nederste skallet

 

 

 

Jepp, det leveres i en separat plastpose i eska til tastaturet, så du kan velge selv om du vil ta det på. Jeg personlig benytter meg ikke av denne. :)

 

 

 

Hvordan er dete til feks cs 1.6/andre spill?

Lenke til kommentar

Nå spiller ikke jeg med dette tastaturet, så jeg kan ikke gi noe eksakt svar på akkurat det, men det jeg kan svare på er at det er veldig nøyaktig (misser ingen taster), er lett å bli vant med (sitter fort i fingrene) og det føles veldig bra å skrive på det. I forhold til pris er det et rent røverkjøp.

 

Merk, dog, at det har absolutt ingen ekstra funksjonstaster, som mute, volum og den slags ...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...