Kn00t Skrevet 15. januar 2008 Del Skrevet 15. januar 2008 Hei Kjøpte nettop ny tv, fikk det faktisk i går, og nå i dag da jeg skulle til å spille Turok Demoen oppdaga jeg at det det er en masse blå streker nedover skjermen, noen tjukke, noen tynne. Det er gjennomsiktige. Er dette døde piksler eller hva er det ? Bør jeg ringe inn og klage og få erstatning ? Eller går det ann å ta det vekk ved hjelp av noen instillinger eller lignende? Trenger svar raskt! Takk. Lenke til kommentar
Alec90 Skrevet 16. januar 2008 Del Skrevet 16. januar 2008 HeiKjøpte nettop ny tv, fikk det faktisk i går, og nå i dag da jeg skulle til å spille Turok Demoen oppdaga jeg at det det er en masse blå streker nedover skjermen, noen tjukke, noen tynne. Det er gjennomsiktige. Er dette døde piksler eller hva er det ? Bør jeg ringe inn og klage og få erstatning ? Eller går det ann å ta det vekk ved hjelp av noen instillinger eller lignende? Trenger svar raskt! Takk. Sjekka at alle kontakter står ordentlig i? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå