Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

Vekk med Telenor...

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Da hadde jeg blitt glad .. telenor er så kjipe at det er rett og slett helt utrolig. Jeg VISSTE at de kom til å stikke kjepper i hjulet for den SMS saken .. jeg VISSTE det .. helt UTROLIG.

Skal ikke forundre meg om de klarer å stikke kjepper i hjulet for firstmile også .. da blir det OPPRØR .. det mener jeg ..

Lenke til kommentar
Fy skitt nå begynner jeg å bli drittlei alle fjortisser som snakker dritt om Telenor...bare fordi det er på moten. :grumpy:

Vel kom med noe som er så bra med telenor da!!!

Etter at det ble privatisert har bare de blitt værre og værre.

Danskene ler av oss pga. prisene på f.eks SMS. Der nede har de hatt meldinger for under 50øre lenge. :grumpy:

Telenor driver akurat det samme som musikk industrien. Skremmsels propaganda. Vis de hadde brukt like mye tid på å finne på bedre tilbud for kundene, så hadde det ikke blitt noe problemer.

Vel som er gammelt ordtak.

Jo større de er jo hardere faller de å bakken. Eller noe slikt.

Lenke til kommentar

Tja ikke rart at folk klager på telenor, med di stive prisene og den "vennlige" kundeservicen så er det ikke rart at man blir fort irritert.

For å si det mildt, Telenor tjener grovt, selv om di har hatt et milliardtap så er dette pga investeringer som senere gjør til at di får milliardgevinster over flere år...

I sverige så har di mye bedre adsl til samme pris som i norge... Og vi som ler av svenskene....

Men uansett så er den beste måten for oss nordmenn på å klage på Telenor å ikke bruke dem... Når di mister den store mengden av kunder så må di begynne å omstille seg...

Men tja, man skall vell ikke se bort ifra at hvis det går meget dårlig med Telenor så kan di få innvilget en Kringkastingslisens alla NRK, alle som har et monilapparat eller Telefonapparat må betale 1000kr i året for å støtte Norske Telenor.

Ok litt usakelig, men hallo : Telenor er ikke akkurat engler...

Lenke til kommentar
Fy skitt nå begynner jeg å bli drittlei alle fjortisser som snakker dritt om Telenor...bare fordi det er på moten. :grumpy:

La oss holde fornuftige moter i live, og ønske velkommen til alle, også

"fjortisser" som vil delta i skittkasting mot de som flår oss.

Telenor var opprinnelig heleid av folket, og sånn burde det fortsatt være - de skulle stelt med infrastruktur, punktum. Nå er de delvis private og fulle av skitne triks mot konkurrenter, med backup i regjeringen.

Telenor taper milliarder i Malaysia, men oppdaget til sin overraskelse at det ligger store penger i SMS her hjemme. Som vanlig skal vi punge ut for bommerter de gjør ute: samtidig som de stopper konkurranse her, får vi lov til å betale dyrt for billige tjenester !

.

Lenke til kommentar
hærlighet.... det koster 1 jævla krone å sende en SMS det koster egentlig litt under 20 øre.... hvordan i helvete kan du forsvare TN?
Lenke til kommentar
hærlighet.... det koster 1 bidige krone å sende en SMS det koster egentlig litt under 20 øre.... hvordan i helvete kan du forsvare TN?

Telenor=kun SMS? Hva med Netcom? Er de så veldig mye billigere enn Telenor hva SMS'er angår?

Lenke til kommentar
Ja, har dem ikke det da. Derfor er dekningen litt dårligere med Netcom enn med Telenor.

:lol: I know.

Men det er jo ikke like in å "ta" Netcom som det er å "ta" Telenor. Tenker Netcom gnir seg i hendene, og takker Telenor med tanke på de siste dagers hendelser hva prising av SMS'er angår :D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...