Jorgengk Skrevet 15. januar 2008 Del Skrevet 15. januar 2008 Fikk i dag ny linje fra Ventelo (hadde telenor). Men det virker som om jeg ikke får ip-adresse tildelt. Har satt innstillingene til å motta ip-adresse automatisk, men likevel kommer jeg ikke på. Men når jeg tar Kjør->cmd>ipconfig/all så ser jeg at punktet "Tilkoblingsspesifikt DNS-suffiks" er tom og ikke satt til bluecom.no som den er satt til på de andre maskinene. Kommer ikke på nett med kabel heller (bruker trådløst). Har nå størst tro på at det er suffiksen som må settes til bluecom.no... Noen som vet hvordan dette gjøres eller har andre idéer? Lenke til kommentar
Jorgengk Skrevet 15. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 15. januar 2008 ok, fant ut hvordan jeg satte suffiksen til bluecom.no, men det hjalp ikke likevel. Jeg kommer heller ikke inn på routeren, selv om jeg er koblet til den... Lenke til kommentar
Jorgengk Skrevet 15. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 15. januar 2008 vel, grunnet liten respons her, begynnte jeg å trikse og fikse på egenhånd og utrolig nok så fant jeg ut av problemet.. Hvis noen har samme problem så skal jeg hjelpe dem, så bare send PM. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå