Slurpeedelic Skrevet 17. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 17. januar 2008 jeg har sett litt på 8800GT skjermkortene, og det er noe jeg lurer på. siden alle sier at foxxcon kortet kjøler veldig bra, hva med asus sitt da? de har jo satt på en gigantisk vifte som sikkert er bra. hvilken kjøler best? jeg lurer også på om foxxcon og asus kortene eigner seg bra for overklokking? takk. Som jeg skrev over, så kjøler den nye kjøleløsningen til asus veldig bra å kortet egner seg veldig bra til klokking. Du kan uten problemer kjøre på samme hastigheter som Asus sin fabrikkoverklokkede versjon kjører på. Jeg personlig er veldig fornøyd med mitt Asus 8800GT. okay, takk. da har jeg bestemt meg, jeg går får Asus GeForce 8800GT i SLi takk til alle som har gitt meg hjelp. Lenke til kommentar
Stoneheart Skrevet 17. januar 2008 Del Skrevet 17. januar 2008 Har akkurat fått Asus sitt 8800gt med den nye kjøleren å må si meg kjempe fornøyd med det! OC uten problemer til 700/1700/1975 med 41C idle og 53C load. Lenke til kommentar
Slurpeedelic Skrevet 17. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 17. januar 2008 jeg er litt forvirret. på netshop er Asus sitt 8800 GT kort dette: http://www.netshop.no/aspx/produkt/prdinfo...aspx?plid=93181 på PSdata er dette 8800 GT: http://psdata.no/ps.asp?it=135930&mlevel=280302 jeg lurer på om den nederste støtter SLi? det står ikke noe om det :/ Lenke til kommentar
Stoneheart Skrevet 17. januar 2008 Del Skrevet 17. januar 2008 (endret) Hei Det gjør det. Det er det kortet jeg har bare med 512 ram da, og den kjøleren er stoooor. 3,5 cm høy. Den dekker nesten 2 av pci slotene på HK'et mitt. Endret 17. januar 2008 av Stoneheart Lenke til kommentar
Notinuse Skrevet 18. januar 2008 Del Skrevet 18. januar 2008 Kjøpte meg akkurat et Gainward GeForce 8800GT 512MB GDDR3, PCI-Express 2.0, 2xDVI/HDCP, 256bit. Så er kjempefornøyd med dette Men, hvis noen kan svar meg på burde jeg kjøre standard drivere fra nvidia.com eller er finnes det andre som er bedre? Lenke til kommentar
jollis Skrevet 19. januar 2008 Del Skrevet 19. januar 2008 Kjøpte meg akkurat et Gainward GeForce 8800GT 512MB GDDR3, PCI-Express 2.0, 2xDVI/HDCP, 256bit. Så er kjempefornøyd med dette Men, hvis noen kan svar meg på burde jeg kjøre standard drivere fra nvidia.com eller er finnes det andre som er bedre? Tror vel at Nvidia sine drivere er de beste å bruke. Den siste driverern ble sluppet den 21 Desember. Er jo de som har utviklet dissse kortene. Lenke til kommentar
Tomas SG Skrevet 19. januar 2008 Del Skrevet 19. januar 2008 De eneste alternative driverne jeg i det hele tatt ville vurdere er omega, men jeg har aldri merket noe forskjell i ytelse og foretrekker de offisielle. De eneste gangene jeg bruker omega er som regel i feilsøking. Lenke til kommentar
Caddy Skrevet 19. januar 2008 Del Skrevet 19. januar 2008 (endret) Selv har jeg bestillt dette kortet. Litt dyrere, litt større, og forhåpentligvis, mer stillegående kjøler. Bestillte først og fremst Club3D 3870 OC edition, men den bråkte jævelig. 6800 GT var i alle fall ikke "silent dream" var mer en tornado som nesten bråker verre en støvsugeren min :S Dette kortet var "Silent dream"! Storførnøyd over ca lydløshet og bra ytelser. (12500+ poeng i 3Dmark 06 på standard instillinger, ingen fullversjon her i gården) Men jeg skal returnere/selge det. Ingen støtte for S-Video. Kun Compositt og Component, og for å bruke component må jeg ha ny TV. Compositt ga et slikt bilde på TV`en. Prøvde S-Video igjen, (prøvde da jeg fikk kortet siden utgangen liknet, men da fungerte det ikke) og nå funka alt som bare hakka møkk! Endret 19. januar 2008 av Caddy Lenke til kommentar
Skagen Skrevet 19. januar 2008 Del Skrevet 19. januar 2008 Går det ikke an med overgang av noe slag som kanskje vil gi bilde? Nå er jeg ingen ekspert på området, men f.eks overgang til SCART eller noe slikt? Lenke til kommentar
Caddy Skrevet 19. januar 2008 Del Skrevet 19. januar 2008 Går det ikke an med overgang av noe slag som kanskje vil gi bilde? Nå er jeg ingen ekspert på området, men f.eks overgang til SCART eller noe slikt? Prøvde det også, driveren spurte etter format på HD tv`en... Jeg har ikke HD tv, kun gammal bilderørs skjerm. Men les over, jeg fikk det til. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå