Gå til innhold

kjøpe splinter cell double agent til XBOX ikke X360

bkf_94

Anbefalte innlegg

Har hørt at SCDA er mye bedre til Xbox enn X360, jeg har den til 360 og den su***. det er vell mest pga de JBA HQ oppdragene

så jeg lurte på om noen vet om en side der de selger SCDA til Xbox??

Edit: har sjekket overalt :p

Endret av bkf_94
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Husk at det er det er det samme spillet. Kan hende det "flyter" bedre på Xbox 1....

skjønnte ikke helt det ''flyter'' tingene men det er det samme spillet bare at en av de er utviklet av Ubisoft Shanghai og den andre er utviklet av Ubisoft Montreal

Lenke til kommentar
Har du 360, så burde du kjøpe det til 360. Bedre opplevelse overall; bedre grafikk f.eks. Likte spillet, og liker du SC, så tror jeg du blir fornøyd med DA.

han har jo 360 versjonen. xbox versjonen er helt annerledes fra 360 faktisk.

playx.no har spillet, 299kr.

Lenke til kommentar
Har du 360, så burde du kjøpe det til 360. Bedre opplevelse overall; bedre grafikk f.eks. Likte spillet, og liker du SC, så tror jeg du blir fornøyd med DA.

han har jo 360 versjonen. xbox versjonen er helt annerledes fra 360 faktisk.

playx.no har spillet, 299kr.

Du har helt rett, overså det. Da er vel spørsmålet bare om det som er annerledes er verdt 300 kroner. De kan da umulig være så fryktelig forskjellige. Har selv sett filmer og screens fra xbox-versjonen, og flere av oppdragene sett der er også å finne i 360-versjonen.

Lenke til kommentar

Har til X360 og det er ikke så bra syntes jeg :p

vet grafikken på Xbox versjonen er litt ''piffen'' men syntes 'storien' er bedre vil prøve begge

Lenke til kommentar

Har lest at det er en ganske stor forskjell faktisk mellom de to versjonene.

Jeg skrive ikke så mye nå siden jeg skal sove, men jeg tror at xbox verjonen for eksempel hadde 2player coop i en slags liten "campaign" og ikke sånn slapp mode som er på xbox 360, der du skal spille mot botter i en ctf type game (ment for online multiplayer).

Se begge anmeldelsene på gamespot.com for å finne ut mer.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...