Rudde Skrevet 15. januar 2008 Del Skrevet 15. januar 2008 Hey jeg har en 500 GB harddisk som ligger på ca 465 GB Og jeg vil lage 65 GB som en egen seksjon... Altså en D: disk Hvordan gjør jeg det?? Få delt harddisken altså.. Takk for svar x] Lenke til kommentar
Ekko Skrevet 15. januar 2008 Del Skrevet 15. januar 2008 (endret) Her er en forklaring. http://www.win-xp.no/News/article/sid=1547.html Har du operativsystemet på denne disken du vil dele opp? Da er jeg ikke helt sikker på om det funker med denne forklaringen, du må gjerne bruke denne: http://www.theeldergeek.com/hard_drives_05.htm Er usikker på hvor du får fatt i gratisprogrammer som gjør dette, men de finnes. Jeg mener at dette går an å gjøre med en Ubuntu-oppstarts-CD Endret 15. januar 2008 av Ekko Lenke til kommentar
Rudde Skrevet 15. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 15. januar 2008 Er det noen som vet hvor jeg får taki disse programmene? Lenke til kommentar
-Tommy Skrevet 15. januar 2008 Del Skrevet 15. januar 2008 Last ned Gparted. Du kan lese litt mer om det her. Lenke til kommentar
geir__hk Skrevet 15. januar 2008 Del Skrevet 15. januar 2008 Er det noen som vet hvor jeg får taki disse programmene? Ja. Gnome Partition Editor. Den har jeg selv brukt mye. Pent brukergrensesnitt og generelt enkel i bruk. Lenke til kommentar
r2d290 Skrevet 15. januar 2008 Del Skrevet 15. januar 2008 norton partition magic er også fin (men noe usikke på om det koster penger) Lenke til kommentar
-Tommy Skrevet 15. januar 2008 Del Skrevet 15. januar 2008 norton partition magic er også fin (men noe usikke på om det koster penger) Det koster penger Lenke til kommentar
Rudde Skrevet 15. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 15. januar 2008 Hvor får jeg lasta ned innstill fila til dette programmet? :S Får bare masse filer som jeg ikke vet hvordan jeg skal bruke :S og ingen EXE fil eller program fil Lenke til kommentar
geir__hk Skrevet 15. januar 2008 Del Skrevet 15. januar 2008 Hvor får jeg lasta ned innstill fila til dette programmet? :S Får bare masse filer som jeg ikke vet hvordan jeg skal bruke :S og ingen EXE fil eller program filNei, det er en oppstart-cd. Det skal ikke kjøres fra windows. Les hva som står på hjemmesiden jeg lenket til. Lenke til kommentar
Rudde Skrevet 15. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 15. januar 2008 Ja nå har jeg fått det til å installert OS'en jeg skulle teste.. Etter å ha testet det avinstallerte jeg det... Men Operativsystemet kommer fortsatt opp på starten hvor jeg skal velge OS... Hvordan fjærer jeg det derfra? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå