Gå til innhold

TEST: Logitech G9

Anbefalte innlegg

Jeg har ikke prøvd lachesis, men jeg har brukt både SW og G9. SW er MYE større og føles mer solid og "musete" ut enn G9. Den blir derimot varm på bakenden, der håndflaten hviler pga en kondensator inni der. Det var absolutt ubehagelig og jeg returnerte musen pga bla det. Jeg syntes de knappene på venstre side til tommelen var veldig gode og rullehjulet var skikkelig deilig.

G9 er derimot ikke fullt så solid. G9 passet derimot mye bedre i hånda mi enn SW. Knappene var veldig forskjellige fra SW og de venstre knappene var greie, men ikke supre.

Jeg foretrakk SW på alle måter, men den passet ikke til hånden min, siden bakenden er så høy. Det ble altfor mye stress på håndleddet mitt. Bortsett fra varmeutviklingen og den høye hånden var SW helt overlegen G9. Syntes jeg.

Jeg endte tilslutt opp med G5 v2. Savner fortsatt sideknappene og rullehjulet fra SW, men ellers så er G5 bedre. Bare så det er sagt.

Lenke til kommentar
  • 4 måneder senere...
Videoannonse
Annonse

Hovedgrunnen til at jeg kjøpte G5 2007 ed var vel på grunn av at G9 var stygg. Fikk litt mer tillit til musa etter testen, men fortsatt kjempefornøyd med min G5. :)

Får se om jeg ikke får sopet meg over til data-avdelingen på elkjøp, så jeg kan ta enda en kikk. :p

Lenke til kommentar
  • 1 år senere...
  • 3 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...