Armitage2 Skrevet 8. april 2008 Del Skrevet 8. april 2008 Jeg har ikke prøvd lachesis, men jeg har brukt både SW og G9. SW er MYE større og føles mer solid og "musete" ut enn G9. Den blir derimot varm på bakenden, der håndflaten hviler pga en kondensator inni der. Det var absolutt ubehagelig og jeg returnerte musen pga bla det. Jeg syntes de knappene på venstre side til tommelen var veldig gode og rullehjulet var skikkelig deilig. G9 er derimot ikke fullt så solid. G9 passet derimot mye bedre i hånda mi enn SW. Knappene var veldig forskjellige fra SW og de venstre knappene var greie, men ikke supre. Jeg foretrakk SW på alle måter, men den passet ikke til hånden min, siden bakenden er så høy. Det ble altfor mye stress på håndleddet mitt. Bortsett fra varmeutviklingen og den høye hånden var SW helt overlegen G9. Syntes jeg. Jeg endte tilslutt opp med G5 v2. Savner fortsatt sideknappene og rullehjulet fra SW, men ellers så er G5 bedre. Bare så det er sagt. Lenke til kommentar
wiak Skrevet 19. august 2008 Del Skrevet 19. august 2008 musa ser _IKKE_ stygg ut har den selv, kjøpte den i går ser mere ut som en gaming mus en MX518, G5 osv du kan prøve den ut på elkjøp, og koster mindre der også Lenke til kommentar
Andrull Skrevet 19. august 2008 Del Skrevet 19. august 2008 Hovedgrunnen til at jeg kjøpte G5 2007 ed var vel på grunn av at G9 var stygg. Fikk litt mer tillit til musa etter testen, men fortsatt kjempefornøyd med min G5. Får se om jeg ikke får sopet meg over til data-avdelingen på elkjøp, så jeg kan ta enda en kikk. Lenke til kommentar
wiak Skrevet 19. august 2008 Del Skrevet 19. august 2008 jeg syns den så stygg ut på testen til hardware.no men i virkeligheten siden av tastaturet ser den pen og gamer designi ut Lenke til kommentar
Kasp0me Skrevet 16. oktober 2009 Del Skrevet 16. oktober 2009 Mer en ergonomisk nok for meg Lenke til kommentar
SUNRL Skrevet 6. november 2009 Del Skrevet 6. november 2009 Syntest designet var det kuleste! Og å se hvor stabil den er.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå