Irre Skrevet 15. januar 2008 Del Skrevet 15. januar 2008 Si meg, noen andre enn meg som irriterer seg over at flesteparten av alle bærbare har lydutgangen (3,5mm jack) sin i fronten? Er det egentlig praktisk? Flesteparten av de med bærbar maskin, har den som regel stående på ett sted mesteparten av tiden, og det ser ikke så pent ut med en ledning stikkende ut av fronten på en PC. For man må bruke eksterne høytalere, de innebygde er langt fra gode nok. Og den er da også mer utsatt for å bli revet ut, siden den er i fronten. (de som sjelden har laptopen stående på ett sted, er som regel forretningsfolk, og de har ikke laptop mest for å se film og høre musikk akkurat) Og er man på reise med laptopen i fanget og skal se film, så er det ikke akkurat så behaglig med en ledning stikkende ut i fronten og rett inn i magen. Er det komplisert og vanskelig å f.eks. å ha to lydutganger på en bærbar. En framme og en på baksiden? Eventuelt å bare ha en bak. Det er ikke vanskelig å sette i én ledning på baksiden? Eller blir det for vanskelig for folk flest? Bare lurer... Lenke til kommentar
-MK- Skrevet 15. januar 2008 Del Skrevet 15. januar 2008 Helt enig! Tragisk å ha både lyd og mic utgang i front! irriterer meg over dette hver gang jeg har PC-en i fanget og må koble til noe eksternt lydrelatert -MK- Lenke til kommentar
Irre Skrevet 15. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 15. januar 2008 Dette burde bærbarprodusentene skjønne. Men hvordan få de til å forandre på det *sukk* Lenke til kommentar
donkeykong89 Skrevet 15. januar 2008 Del Skrevet 15. januar 2008 Det er heller ikke meninga at man skal ha en bærbar pc i fanget da. Lenke til kommentar
Irre Skrevet 16. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 16. januar 2008 Det er heller ikke meninga at man skal ha en bærbar pc i fanget da. Nei, meninga er at man bare skal gå rundt å bære på den, heter jo bærbar Lenke til kommentar
Jimmith Skrevet 16. januar 2008 Del Skrevet 16. januar 2008 Det er heller ikke meninga at man skal ha en bærbar pc i fanget da. Nei, meninga er at man bare skal gå rundt å bære på den, heter jo bærbar Ja det hadde tatt seg ut man hadde hatt den på fanget, da hadde vel ratt disse rare engelskmenna kalt den for "laptop" eller lignende tullball Lenke til kommentar
mandela Skrevet 16. januar 2008 Del Skrevet 16. januar 2008 Helt enig, helt elendig plassering og for min del grunn nok til å ikke kjøpe en slik maskin. Acer har vært versting på dette, men flere har dessverre kommet etter. Heldigvis er det fortsatt noen maskiner som har disse inngangene på siden. Lenke til kommentar
Irre Skrevet 16. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 16. januar 2008 Acer har vært versting på dette, men flere har dessverre kommet etter. Huff ja, Acer lager ellers veldig gode maskiner, det der trekker voldsomt ned for min del. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå