hansenolsen Skrevet 15. januar 2008 Del Skrevet 15. januar 2008 Mennesker som jages av aliens som igjen jages av en predator, denne gangen med rett til blodspill. Les mer Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 15. januar 2008 Del Skrevet 15. januar 2008 Kan jo ikke bli dårligere enn den forrige, men ser ingen grunn til å bruke penger til å se den på kino. Selv om kompiser sikkert kommer til å dra meg med :/ Lenke til kommentar
Mala Skrevet 16. januar 2008 Del Skrevet 16. januar 2008 Den forrige manglet råslapen og den deilige volden fra tidligere Alien/predator filmer. Denne ser ut til å endre på det. Gleder meg eg Lenke til kommentar
Spirre Skrevet 16. januar 2008 Del Skrevet 16. januar 2008 skal se denne også, alltid likt predator og alien filmene. Lenke til kommentar
embark Skrevet 16. januar 2008 Del Skrevet 16. januar 2008 Ser ut som det er litt mer futt i denne. Gleder meg. Lenke til kommentar
daubyj Skrevet 17. januar 2008 Del Skrevet 17. januar 2008 Vil bare advare anmelder og lesere om at det å "slå av hjernen litt" faktisk kan føre til alvorlige hjerneskader, fordummelse og død. - David Lenke til kommentar
daniel_984 Skrevet 18. januar 2008 Del Skrevet 18. januar 2008 Fin anmeldelse! Gledelig å se noen som klarer å se en film for hva det er, uten å legge så mye mer i det enn hva de som har laget den vil ha deg til (les: jeg hater VG.no/dagbladet.no's filmanmeldelser). Tommel opp for fin skriving! Lenke til kommentar
DeadManWalking Skrevet 18. januar 2008 Del Skrevet 18. januar 2008 Den var bra den, som forventet... ok action og høye lyder uten for mye "penger" lagt i storyen. Lenke til kommentar
Timur Skrevet 19. januar 2008 Del Skrevet 19. januar 2008 Må si at dette er en av de dårligste filmene jeg har sett på lenge. Hadde det ikke vært for at jeg så den med et par kompiser, så hadde jeg sannsynligvis forlatt kinosalen før den var ferdig.. Slutten på filmen toppet virkelig kaka. Lenke til kommentar
And.rs Skrevet 20. januar 2008 Del Skrevet 20. januar 2008 Må si at dette er en av de dårligste filmene jeg har sett på lenge. Hadde det ikke vært for at jeg så den med et par kompiser, så hadde jeg sannsynligvis forlatt kinosalen før den var ferdig.. Slutten på filmen toppet virkelig kaka. At slutten var så brå som den var gjorde meg lykkelig, da fikk jeg nemlig en gyllen mulighet til å løpe ut. Kjenner jeg sitter her med en irriterende følelse i magen, og kan ikke skjønne hva jeg har sett. Absolutt elendig skuespill og en skikkelig elendig historie. Filmen har så mange klisjeer at jeg bare måpte. Når sant skal sies hadde jeg ikke ventet meg noe bedre av denne filmen, men måtte få ut litt irritasjon da jeg så karakteren fra Kulturo. Den er etter min mening ikke mer enn 2/10... Lenke til kommentar
Nitrius Skrevet 20. januar 2008 Del Skrevet 20. januar 2008 Likte scenene med predatoren og aliens, menneskene for min del kunne de kuttet ut. Håper det kommer en ny film hvor handlingen tar sted på en fremmed planet, kanskje hjem planeten til predatoren eller noe slikt. Får en varm følelse inni meg hver gang jeg ser predators, de er rett og slett de tøffeste skapning som noen sinne er lagd, samme med aliens, men de kommer på en andre plass, så jeg var egentlig bare glad for å se de igjen. Lenke til kommentar
xa1ted Skrevet 23. mars 2008 Del Skrevet 23. mars 2008 Huff, enda en film der regissørene mener å hevde at alle amerikanere er født med våpen i hånd, National Guard med hele sitt arsenal hadde selvsagt ingenting å utrette kontra 4-5 sivile mer eller mindre uten opplæring og noen håndvåpen. Trodde jeg skulle spy på personen foran meg når jeg så alle de tekniske detaljene som ikke var på plass. Dette er den desidert dårligste filmen jeg har sett hittil i år, elendig skuespill og så mange klisjeer og tullball at det var til å gråte av. På ett punkt, da den lille jenta, som selvfølgelig overlevde, spurte "Mommy, are the monsters gone now?" sparket jeg faktisk i stolen foran meg :/ synes synd på den karen hvis jeg ødela filmen for han også, men dette var bare for jævlig Lenke til kommentar
JimRamse Skrevet 23. mars 2008 Del Skrevet 23. mars 2008 Får en varm følelse inni meg hver gang jeg ser Predators, de er rett og slett de tøffeste skapning som noen sinne er lagd. Akkurat samme følesen jeg har. De er bare sinnsykt råe. Filmen er helt tragisk dårlig, men alikevel likte jeg den. Dette ene å alene p.g.a Predatorene. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg