darksoul1900 Skrevet 14. februar 2003 Del Skrevet 14. februar 2003 Har ei magnum 390 blokk på en xp2100, med en max perf radiator. På radiatoren har jeg to 120 mm vifter. Med dette får jeg en idle tempratur på 40 grader. Synest dette er litt for mye. Rekkefølgen i mitt system er som følge: pumpa henter vann fra tanken --> cpu > radiator > tilbake til tanken. Burde jeg endre på denne rekkefølgen eller? Lenke til kommentar
Stonescream Skrevet 16. februar 2003 Del Skrevet 16. februar 2003 Du kan jo forsøke å sette radiatoren rett før prosessor? burde bli litt bedre temp. Jeg får best temperatur når viften til radiatoren blåser (i tilfelle du har den slik at den suger ut). Lenke til kommentar
Dr.X Skrevet 16. februar 2003 Del Skrevet 16. februar 2003 Hva er det du måler temp med da? Det var litt mye det ja... Lenke til kommentar
darksoul1900 Skrevet 16. februar 2003 Forfatter Del Skrevet 16. februar 2003 Denne tempen er målt med Hardware monitor og Speedfan 4.07. Nå er tempen på 50 grader idle, synest dette er for mye. Men det som er pussig at tempen i asus probe bare viser 32 grader og jeg kjente på blokka og den var lunken å kjenne på.. nesten litt kald. Radiatoren er plasser oppe i kabinettet og er under radiatoren og trekker luft gjennom radiatoren og inn i kabinettet. Lenke til kommentar
formann Skrevet 16. februar 2003 Del Skrevet 16. februar 2003 Tror nok du burde måle med ett skikkelig termometer.. Lenke til kommentar
darksoul1900 Skrevet 16. februar 2003 Forfatter Del Skrevet 16. februar 2003 Hvordan måler jeg med tenp måler.. hvor burde jeg plassere sensoren og div? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå