ZoDz Skrevet 15. januar 2008 Del Skrevet 15. januar 2008 (endret) Jgg lekte meg med det å ha en stor fokal slik at hele fokus område ble klart og ikke bare selve fokus punket. Ett ganske kjedelig og standard bildet men men. EXIF: F/7.1 15 sek ISO-100 50mm Endret 15. januar 2008 av Zettec Lenke til kommentar
Beej80 Skrevet 15. januar 2008 Del Skrevet 15. januar 2008 Det er i minste laget for å kunne si noe om det. 800x600 <-> 1000x??? er vel det som er fortrukket. Men kan vel si såpass som at på min skjer, så er dette bildet undereksponert. Noe som ofte er ett problem med kameraer og snø, siden lysmåleren blir 'lurt' av det. BTW: Det er en god regel å inkludere Exif informasjon enten i innlegget eller i bildet. Akkurat nå så kan ikke vi så mye om det tekniske ut i fra de instillingene du har brukt, da vi ikke vet hva de er. Mvh, Beej80 Lenke til kommentar
ZoDz Skrevet 15. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 15. januar 2008 Oppdatert med større verson og EXIF. Ikke ofte jeg glemmer EXIF'en. Lenke til kommentar
pederaas Skrevet 16. januar 2008 Del Skrevet 16. januar 2008 Syns ikke bildet formidler så mye, annet at jeg begynner å fryse...brrrr... Lenke til kommentar
ZoDz Skrevet 16. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 16. januar 2008 Hehe, var mest for å teste det med høy fokal. Burde bare kun ha vært det lille treet, hadde vært så mye bedre men men. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå