Kentinho Skrevet 15. januar 2008 Del Skrevet 15. januar 2008 Jeg trenger hjelp til noen achievements. Har rundet spillet og da har jeg forstått det sånn at man kan velge alle oppdragene? Det skal jeg gjøre slik at jeg greier noen flere achievements. Hvilket oppdrag kan jeg velge for å greie: Down Boy Down - Survive a dog attack Rescue Roycewicz - Save Pvt. Roycewicz on the stair Your Show Sucks - Destroy all the TVs showing Al-Asad's speech Bird on the Ground - Shoot down an enemy helicopter with an RPG in the single player campaign Og når det gjelder "dog attack", hvordan får jeg hunden bort? Jeg har aldri funnet ut av det Lenke til kommentar
WangenPs3 Skrevet 15. januar 2008 Del Skrevet 15. januar 2008 Down Boy Down - Survive a dog attack Første brettet du møter en hund(husker ikke hvilket), men rett før hunden skal bite deg så trykker du inn melee knappen og da brekker du nakken på den. Rescue Roycewicz - Save Pvt. Roycewicz on the stair Tror dette er det 3 brettet til US Marines. Før du skal redde den tanksen ute på sletta. Det du skal gjøre er at du starter på en ødelagt motorvei og skal komme deg frem til en sprengt boligblokk hvor fienden selvfølgelig skyter på deg fra alle kanter. Når du har kommet frem til bygningens første etasje så blir du bedt om å komme deg til 2 etasje sammen med Pvt. Roycewicz. Mitd i trappen (det er en U-trapp), så blir Roycewicz angrepet. Bare skyt terroristen før han klarer å drepe medsoldaten. Your Show Sucks - Destroy all the TVs showing Al-Asad's speech Denne achievmenten kan være litt vanskelig, men det er bare å lete etter alle TV'er fra første oppdrag til du er ferdig med TV-stasjonen som amerikaner. Husk at det er TV'er som viser telen til Al-Asad når du skal snike som Soap også, så prøv å ha lyden på slik at du hører en TV. Bird on the Ground - Shoot down an enemy helicopter with an RPG in the single player campaign Denne er ganske lett. Når du starter oppdraget hvor du skal beskytte tanksen ute på sletta (The bog online bane), så må du fjerne fiendene som sitter inne i bussen midt på banen, for så å komme deg dit selv uten å dø Så kommer det 2 helikoptere som. På baksiden av bussen står det 3 stk. rakett-kastere. Plukk opp 1 og fyr av mot et helikopter. **Achievment unlocked** Lenke til kommentar
andypandy Skrevet 15. januar 2008 Del Skrevet 15. januar 2008 For og overleve et dog attack, er det vel bare og gjøre det? Men gjør det på et mission som har hunder, for eksempel All Ghillied Up har en sverm av hunder hvis du bare bråker litt Det og redde Roycewicz er jeg litt usikker på, for jeg husker ikke hvilket mission han er på, men det er i alle fall et mission der du starter i en låve, så sier cpt. Price "Lets shoot them before they kill the old man" tror jeg, og skyt soldatene, før de dreper han. Your Show Sucks må gjøres på det første missionet hvor du er i de amerikanske styrker. Her gjelder det og bare skyte hver eneste tv inne i TV bygget. Husker ikke navnet på missionet.. Bird on the ground er faktisk ganske enkelt, eller jeg fikk den da jeg spilte siste mission. Her får du en RPG og du får et helikopter etter deg, ganske enkelt håper det hjelper litt da, selvom forklaringen min kanskje kan være litt kronglete Eller sjekk ut denne siden for mere hjelp om Achievements i COD4 Lenke til kommentar
WangenPs3 Skrevet 15. januar 2008 Del Skrevet 15. januar 2008 Det og redde Roycewicz er jeg litt usikker på, for jeg husker ikke hvilket mission han er på, men det er i alle fall et mission der du starter i en låve, så sier cpt. Price "Lets shoot them before they kill the old man" tror jeg, og skyt soldatene, før de dreper han. Dette er save the farmer achievment'en..... Your Show Sucks må gjøres på det første missionet hvor du er i de amerikanske styrker. Her gjelder det og bare skyte hver eneste tv inne i TV bygget. Husker ikke navnet på missionet.. Dette gjelder alle oppdragene hvor de viser talen. Ikke bare første... Bird on the ground er faktisk ganske enkelt, eller jeg fikk den da jeg spilte siste mission. Her får du en RPG og du får et helikopter etter deg, ganske enkelt Mye lettere å gjøre det på The Bog oppdraget. Mer kontrollerte omgivelser samt. at hvis du bommer så er det bare å starte på nytt siden det er i starten av oppdraget. Lenke til kommentar
Kentinho Skrevet 15. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 15. januar 2008 Tusen hjertelig takk begge to, kjempegodt forklart Det jeg mener med å overleve angrep fra hunden så vet jeg ikke hva jeg skal trykke på. Røre på høyre analoge eller trykke på den? Lenke til kommentar
andypandy Skrevet 15. januar 2008 Del Skrevet 15. januar 2008 snip Ja det er godt mulig, hadde nok bare flaks på det siste missionet jeg. Og ja jeg var litt usikker på achievmentsene, men det er lenge siden jeg har spilt singleplayeren nå, kanskje jeg får ta meg en runde igjen hehe.. Tusen hjertelig takk begge to, kjempegodt forklart Det jeg mener med å overleve angrep fra hunden så vet jeg ikke hva jeg skal trykke på. Røre på høyre analoge eller trykke på den? Du skal trykke på RT idet den holder på og bite for og knekke nakken på den Lenke til kommentar
WangenPs3 Skrevet 15. januar 2008 Del Skrevet 15. januar 2008 Tusen hjertelig takk begge to, kjempegodt forklart Det jeg mener med å overleve angrep fra hunden så vet jeg ikke hva jeg skal trykke på. Røre på høyre analoge eller trykke på den? Bare hyggelig Mtp. hva du skal trykke på, så er det høyre analogstikke innover(dvs: at du trykker den inn). Lenke til kommentar
Kentinho Skrevet 15. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 15. januar 2008 Bare hyggelig Mtp. hva du skal trykke på, så er det høyre analogstikke innover(dvs: at du trykker den inn). Se der ja Bare "Rescue Roycewicz" og "Your Show Sucks" igjen nå Lenke til kommentar
Kentinho Skrevet 15. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 15. januar 2008 Fant en guide til "Your Show Sucks" på YouTube, men jeg får selvølgelig en http-error Lenke til kommentar
Kentinho Skrevet 15. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 15. januar 2008 Da har jeg bare "No Rest for the Weary - Stab an injured crawling enemy" igjen av de lette. Etter denne er det bare veteran-achievemter igjen. Noen forslag til hvor det er lett å ta denne siste? Lenke til kommentar
svenningen Skrevet 16. januar 2008 Del Skrevet 16. januar 2008 bare skyt en kis sånn at han er i last stand, kniv han, eller snik deg bakpå en kar.. kniv! noen forslag hvor jeg kan knive 3 stykker på rad? Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 16. januar 2008 Del Skrevet 16. januar 2008 noen forslag hvor jeg kan knive 3 stykker på rad? Er ikke det rimelig enkelt da, bare å starte et oppdrag på recruit? Hvert fall sånn jeg gjorde det. Skal jo ganske mye til å dø da. Lenke til kommentar
Kentinho Skrevet 16. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 16. januar 2008 noen forslag hvor jeg kan knive 3 stykker på rad? Her er en fin guide Lenke til kommentar
Gjest Slettet-t9DveYkZ Skrevet 16. januar 2008 Del Skrevet 16. januar 2008 noen forslag hvor jeg kan knive 3 stykker på rad?Jeg tok denne på en av banene i Russland, hvor man skal stoppe en rakettutskyting. Spill på recruit, og stabb deg gjennom tre stykker. Dette må gjøres kanskje kjapt, ellers får du ikke achievementet. Jeg drepte ganske mange på rad før jeg klarte å drepe alle tre innenfor et kort nok tidsrom. Lenke til kommentar
lektroluv Skrevet 16. januar 2008 Del Skrevet 16. januar 2008 noen forslag hvor jeg kan knive 3 stykker på rad? Første brettet (på båten) tar du han drita fyren og de to som sover. Lenke til kommentar
3000 Skrevet 16. januar 2008 Del Skrevet 16. januar 2008 hva heter brettet der man får save the farmer acheivmenten? Lenke til kommentar
Norfra Skrevet 16. januar 2008 Del Skrevet 16. januar 2008 (endret) De Tvene som du må ødelege er BARE på banen som heter "Charlie Don't Surf", det er 114 TVer på denne banen som må knuses. Endret 16. januar 2008 av Norfra Lenke til kommentar
Kentinho Skrevet 16. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 16. januar 2008 De Tvene som du må ødelege er BARE på banen som heter "Charlie Don't Surf", det er 114 TVer på denne banen som må knuses. Det er maks 20 Lenke til kommentar
FredrikFtw Skrevet 16. januar 2008 Del Skrevet 16. januar 2008 De Tvene som du må ødelege er BARE på banen som heter "Charlie Don't Surf", det er 114 TVer på denne banen som må knuses. Det er maks 20 Feil, det er 114. http://www.xbox360achievements.org/forum/s...ead.php?t=44492 Lenke til kommentar
Kentinho Skrevet 16. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 16. januar 2008 De Tvene som du må ødelege er BARE på banen som heter "Charlie Don't Surf", det er 114 TVer på denne banen som må knuses. Det er maks 20 Feil, det er 114. http://www.xbox360achievements.org/forum/s...ead.php?t=44492 Jeg gjorde oppdraget igår, og det var vel rundt 20 TV'er. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå