Penneknekt Skrevet 15. januar 2008 Del Skrevet 15. januar 2008 Som alle innvidde vet, er det i skrivende mulig å få tak i de tre første sesongene av The Wire på DVD. Men hvor blir det av sesong 4? Den er forlengs ferdig i USA (som nå har begynt å sende sesong fem, den siste for øvrig), og NRK er såvidt jeg vet kun i gang med sesong én. Så når kommer sesong 4 i butikkhyllene? Noen i bransjen som sitter på inside-info her? Lenke til kommentar
vcx Skrevet 15. januar 2008 Del Skrevet 15. januar 2008 Som alle innvidde vet, er det i skrivende mulig å få tak i de tre første sesongene av The Wire på DVD. Men hvor blir det av sesong 4? Den er forlengs ferdig i USA (som nå har begynt å sende sesong fem, den siste for øvrig), og NRK er såvidt jeg vet kun i gang med sesong én. Så når kommer sesong 4 i butikkhyllene? Noen i bransjen som sitter på inside-info her? I region 2 (Her vi bor altså) kommer den 10. Mars, 2008. Lenke til kommentar
WhoWantWhat Skrevet 16. januar 2008 Del Skrevet 16. januar 2008 Den skulle egentlig kommet ut i desember, men de flyttet det først til februar, og nå til ovennevnte 10. mars. Så håper de ikke utsetter den mer, for jeg klarer faen ikke vente lenger. Abstinenser! Haha. Lenke til kommentar
Penneknekt Skrevet 17. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 17. januar 2008 Kristus, må jeg vente helt til mars? Er det rart folk tyr til nedlasting, spør jeg bare... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå