Rule Skrevet 15. januar 2008 Del Skrevet 15. januar 2008 Jeg har en laptop med vista, som har klikket nylig. Når jeg logger inn så kommer det kun et utforsker vindu opp. Ingen start meny eller skrivebord. For å få det frem så må jeg manuelt klikke på explorer.exe i windows katalogen. Ganske irriterende. Lurte på om noen visste evt hvordan det går å fikse dette uten å legge inn vista på nytt? Lenke til kommentar
MatsAndreassen Skrevet 15. januar 2008 Del Skrevet 15. januar 2008 Hadde det samme problemet for en stund siden, og jeg måtte bare reinstalere hele pcen =) Kan jo være noen vet hvordan man fikser det, men ville nokk vurdert reformatering visst du trenger å bruke den! Lenke til kommentar
Rule Skrevet 15. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 15. januar 2008 Hadde det samme problemet for en stund siden, og jeg måtte bare reinstalere hele pcen =) Kan jo være noen vet hvordan man fikser det, men ville nokk vurdert reformatering visst du trenger å bruke den! Ja, det har jeg tenkt på, men siden jeg nettopp hadde klart å aktivert vista via microsoft telefonen, var jeg litt bekymret for om jeg kom til å få til det igjen med samme cdkeyen hvis jeg formaterte igjen.. Har acer pc, og har dessverre fått slettet vista bildet som låg originalt på hd'en.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå