Gå til innhold

Lyd fra PC til TV

Anbefalte innlegg

Hei! Jeg har nylig kjøpt meg en Tatung 32"MCAK og vil gjerne se filmer fra laptopen. Til bildet bruker jeg vga, men jeg får ikke noe lyd. Jeg har kjøpt en minijack phono kabel som jeg kobler fra headset utgangen på pcen til audio R/L bakpå tven. Problemet er at hvis jeg har tven i "vga" modus slik at jeg får bilde, får jeg ikke noe lyd. Derimot setter jeg tven i "video" modus, får jeg lyd men ikke noe bilde..

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hei! Jeg har nylig kjøpt meg en Tatung 32"MCAK og vil gjerne se filmer fra laptopen. Til bildet bruker jeg vga, men jeg får ikke noe lyd. Jeg har kjøpt en minijack phono kabel som jeg kobler fra headset utgangen på pcen til audio R/L bakpå tven. Problemet er at hvis jeg har tven i "vga" modus slik at jeg får bilde, får jeg ikke noe lyd. Derimot setter jeg tven i "video" modus, får jeg lyd men ikke noe bilde..

ta og kjøp noen gamle høytalere som du kan ha ved siden av pcen.

det gjør jeg i værtfall

Lenke til kommentar

Kan ikke finne noe om noe lydkilde heller ;\...det står noe om en egen pc audio tilkobling...denne finner jeg bak tven, men kablene jeg har passer ikke det hullet. Det er et hull som er likt det som er headsett utgang på pcen (grønn farge).

Ekstra høytalere skulle jeg gjeerne hatt, hvis økonomien var der :\

Lenke til kommentar
Kan ikke finne noe om noe lydkilde heller ;\...det står noe om en egen pc audio tilkobling...denne finner jeg bak tven, men kablene jeg har passer ikke det hullet. Det er et hull som er likt det som er headsett utgang på pcen (grønn farge).

Da er det nok denne du må bruke. Kjøp deg en jack til jack kabel, burde ikke koste mer enn en liten hundrings.

http://www.clasohlson.no/Product/Product.aspx?id=14388589

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...