YBD Skrevet 14. februar 2003 Del Skrevet 14. februar 2003 Ti tegn på at du har vært online for lenge: 1. Du dobbelklikker på fjernkontrollen til TVen. 2. Du prøver å snu hodet ditt 90 grader til siden når du smiler. 3. Du ser på en irriterende person på kjøpesenteret og ønsker at du hadde en ignore-knapp. 4. Hunden din forlater deg. 5. Forholdet ditt online har kommet lengre enn noe virkelig forhold du har hatt. 6. Du står opp klokken 2 om morgenen for å gå på do, men skrur på datamaskinen i stedet. 7. Du skriver raskere på maskin enn du er i stand til å tenke. 8. Du våkner om morgenen og det første du gjør er å skru på PCen før du drikker den første koppen med kaffe. 9. Du sliter med abstinenssymptomer under middagen. 10. Du forstår humoren i alt dette. Lenke til kommentar
Jimmy Pop Skrevet 14. februar 2003 Del Skrevet 14. februar 2003 LOL Nice, den... Jeg kjenner meg heldigvis ikke igjen på noen av punktene... Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 14. februar 2003 Del Skrevet 14. februar 2003 7. Du skriver raskere på maskin enn du er i stand til å tenke. Hmm kordan skulle man klare det uten å tenke? det går ikke. LOL btw Lenke til kommentar
Kjetil Lura Skrevet 14. februar 2003 Del Skrevet 14. februar 2003 8. Du våkner om morgenen og det første du gjør er å skru på PCen før du drikker den første koppen med kaffe. Den stemmer, det er faktisk det første eg gjør når eg står opp. Er arbeidsløs så noe må eg ha å gjøre. :wink: Lenke til kommentar
Arctic Skrevet 14. februar 2003 Del Skrevet 14. februar 2003 1. Du dobbelklikker på fjernkontrollen til TVen. Nei, men jeg må bruke PC'en til og programere fjernkontrollen min! 8) 2. Du prøver å snu hodet ditt 90 grader til siden når du smiler. Nei 3. Du ser på en irriterende person på kjøpesenteret og ønsker at du hadde en ignore-knapp. Nei 4. Hunden din forlater deg. Alle forlater meg men så for jeg mer tid til Internett 5. Forholdet ditt online har kommet lengre enn noe virkelig forhold du har hatt. Ja..? 6. Du står opp klokken 2 om morgenen for å gå på do, men skrur på datamaskinen i stedet. Klokken 2 surfer jeg ! :-? 7. Du skriver raskere på maskin enn du er i stand til å tenke. Nei 8. Du våkner om morgenen og det første du gjør er å skru på PCen før du drikker den første koppen med kaffe. Morgen, skru på PC? Hallo? Hvis ikke PC er på, så blir den garantert ikke slått på om morgenen! Gawd 9. Du sliter med abstinenssymptomer under middagen. Ja..? 10. Du forstår humoren i alt dette. Jaaaa eller nei... Lenke til kommentar
3PM Skrevet 14. februar 2003 Del Skrevet 14. februar 2003 1. Du dobbelklikker på fjernkontrollen til TVen. Man pleier ikke å dobbelt klikke når man surfer da, du skrev online, men dritt bra sagt! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå