awfthanatos Skrevet 15. januar 2008 Del Skrevet 15. januar 2008 Bildene ble tatt med et Canon EOS 400D, Sigma 17-70mm F2.8-4.5 linse. Bildet er ikke tatt med stativ. Hadde ikke det på dette tidspunktet, måtte derfor legge fra meg kameraet på et rekkverk. Bilde 1: Shutter speed 13s Aperture f16 Focal length 17mm ISO 100 Exposure compensation 0 Flash Did not fire, Compulsory mode, No red eye reduction Bilde 2 Shutter speed 13s Aperture f16 Focal length 17mm ISO 100 Exposure compensation 0 Flash Did not fire, Compulsory mode, No red eye reduction Lenke til kommentar
Knippsern Skrevet 15. januar 2008 Del Skrevet 15. januar 2008 Fine farger og god slør effekt på vannet. Synes kanskje det øverste ble litt skjeivt, og det under ubalansert. Lenke til kommentar
awfthanatos Skrevet 18. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 18. januar 2008 (endret) Fine farger og god slør effekt på vannet. Synes kanskje det øverste ble litt skjeivt, og det under ubalansert. Jepp det er noe skeivt. Hadde dessverre ikke stativ på dette tidpunktet. Måtte legge fra meg kameraet på et sted som ikke var rett. Var dessverre eneste alternativ. Hva mener du med ubalansert, hva kunne jeg gjort for å få det bedre? Er det noe som kan fikses på i Adobe f.eks? Endret 18. januar 2008 av awfthanatos Lenke til kommentar
ch0zen Skrevet 18. januar 2008 Del Skrevet 18. januar 2008 Fine farger og god slør effekt på vannet. Synes kanskje det øverste ble litt skjeivt, og det under ubalansert. Ja det var litt skjeift ja... men uansett er det et et et fint bilde der fargene står i kontrast Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå