hwknut Skrevet 14. februar 2003 Del Skrevet 14. februar 2003 Jeg lurer på om jeg skal kjøpe Win XP home eller Win XP pro? jeg skal bruke den til spilling! Lenke til kommentar
Jimmy Pop Skrevet 14. februar 2003 Del Skrevet 14. februar 2003 Bare spilling? Hmm... Win2k home kanskje? Nei, kjøp XP home, du. Har ikke bruk for PRO da. Lenke til kommentar
ccm800 Skrevet 27. mars 2003 Del Skrevet 27. mars 2003 Bare spilling? Hmm... Win2k home kanskje? Nei, kjøp XP home, du. Har ikke bruk for PRO da. Enig.. Til spilling har du ingen bruk for XP Pro.. Det trenger man bare til litt mer "seriøst" bruk.. Desuten er XP Home mye biligere en Pro Lenke til kommentar
hwknut Skrevet 27. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 27. mars 2003 Bare spilling? Hmm... Win2k home kanskje? Nei, kjøp XP home, du. Har ikke bruk for PRO da. Enig.. Til spilling har du ingen bruk for XP Pro.. Det trenger man bare til litt mer "seriøst" bruk.. Desuten er XP Home mye biligere en Pro jeg har kjøpt XP pro!! ikke noe å gjøre med den saken!!! Lenke til kommentar
o0Hawk0o Skrevet 27. mars 2003 Del Skrevet 27. mars 2003 hva er forskjelen på pro og home? Lenke til kommentar
QXLNO Skrevet 27. mars 2003 Del Skrevet 27. mars 2003 hva er forskjelen på pro og home? at Pro har mye flere ting en Home. Home er en forenklet versjon. Men du trenger virkelig ikke de tingene som er ekstra.. det er bare idioti Lenke til kommentar
spetter Skrevet 27. mars 2003 Del Skrevet 27. mars 2003 tror Pro versjonen har fler nettverks funksjoner og adminstrative programmer i seg enn Home.. Men, som sagt Home og Pro er veldig like.. er ikke mye som skiller disse kanskje, skiller rundt en håndfull Lenke til kommentar
Navyshark Skrevet 27. mars 2003 Del Skrevet 27. mars 2003 Dersom du har begge bør du kjøre PRO. Men eg ville ikkje kjøpt nokon av dei...... Windows e svindyrt! Lenke til kommentar
akzj0n Skrevet 27. mars 2003 Del Skrevet 27. mars 2003 Dersom du har begge bør du kjøre PRO.Men eg ville ikkje kjøpt nokon av dei...... Windows e svindyrt! Lenke til kommentar
TheIlluminated Skrevet 27. mars 2003 Del Skrevet 27. mars 2003 Det er kanskje dyrt, men 1500 for Win2000 Pro har vært mine mest velbrukte penger angående operativsystemfronten. Lenke til kommentar
_Johan_ Skrevet 27. mars 2003 Del Skrevet 27. mars 2003 hva er forskjelen på pro og home? at Pro har mye flere ting en Home. Home er en forenklet versjon. Men du trenger virkelig ikke de tingene som er ekstra.. det er bare idioti Du er klar over at home ikke har system restore! Dette er vel en ting som kanskje er værdt litt ekstra ! Lenke til kommentar
MRN Skrevet 20. april 2003 Del Skrevet 20. april 2003 Nesj... Det er bare å ta backup regelmessig, det. Ha to (eller gjerne flere) HDer. Windows på c: og alle programmer som er lett tilgjengeilg (f.eks som du har backup av) og resten av dataene på de andre HDene. mp3er, spill, programmer og alt sånt. Skulle OSer gå rett vest, så er det bare å re-installere Windows, eller å formatere c-disken og så installere Windows på nytt. System Restore er sikkert bra, det. Men er ikke et must. Lenke til kommentar
Erik Langedal Skrevet 20. april 2003 Del Skrevet 20. april 2003 Har kjøpt pro og det angrer jeg ikke på... Ville kjøpt XP Pro uansett hva maskinen skal brukes til... Lenke til kommentar
Silvester Skrevet 20. april 2003 Del Skrevet 20. april 2003 xp home har system restore da. men den er ubrukelig uansett. sant at pro har en del ting som home ikke har, men alle spill etc. støttes av home uansett, og svært få vil savne fjernpålogging etc. som pro har. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå