OriZo Skrevet 15. januar 2008 Del Skrevet 15. januar 2008 Hei Skal som overskriften sier oppgradere ergonomien til min snart 2 år gamle pc, som funker helt fint! Her er litt info: Skjermkort: Dual Geforce 7950x2 1024MB Hovedkort: ASUS M2N32-SLI deluxe Processor: AMD Athlon 4200+ 64 x2 Dual core Følgende ting jeg trenger hjelp med, noen forslag på hva jeg bør kjøpe?: PCen bråker altfor mye pr dd, og er altfor stor/tung + trenger ny skjerm og strømforsyning: -bytte ut det store og tunge towerkabinettet med et lettere, kanskje mindre kabinett, hvilke? -vill bytte viftene jeg har, de bråker altfor mye, har 3 ekstra vifter, sett bort fra processor, skjermkort og strømforsynings viftene (er dette for mye, og hvilke vifter bør jeg kjøpe for å oppnå minst mulig støy?). Muligens bytte processor vifte? -må ha ny strømforsyning (minst mulig støy fra denne takk:D) -vill ha ny skjerm, sett meg ut denne: http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=344096 (hvilke andre rimelige men gode 24" finnes på markedet?) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå