haagen Skrevet 15. januar 2008 Del Skrevet 15. januar 2008 (endret) Jeg la inn 20sanger på min ipod nano i går, når er det ikke på spillern mere. i itunes står de oppført som "Annet 20mb." Jeg kan ikke se noen filer på itunes heller, ikke i den windows flyttbare disken heller. Og jeg får heller ikke lagt inn ny sanger til den i itunes. Noen som har vært borte dette før, hva skal jeg gjøre. Hvordan får jeg sletta de 20mbene? Hvordan formatere den? Endret 15. januar 2008 av haagen Lenke til kommentar
Sonja84 Skrevet 15. januar 2008 Del Skrevet 15. januar 2008 Tror at sangene dine på itunes er blitt slettet, ellers hadde det stått lyd og hvor mye plass det tar opp. Dette annet er noe du ikke kan slette, fordi det er plass som de andre programmene på ipoden din tar opp. I hvert fall slik jeg har forstått det Lenke til kommentar
haagen Skrevet 15. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 15. januar 2008 (endret) Tror at sangene dine på itunes er blitt slettet, ellers hadde det stått lyd og hvor mye plass det tar opp. Dette annet er noe du ikke kan slette, fordi det er plass som de andre programmene på ipoden din tar opp. I hvert fall slik jeg har forstått det Nei i går, var det sengene det sto oppført 20,5mb på, Det er jeg 100% sikker på. Og på podden når står den ingen musikk. EDIT: Ok så det 20.5mb'ene er programmene på podden? Endret 15. januar 2008 av haagen Lenke til kommentar
haagen Skrevet 15. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 15. januar 2008 (endret) Skal det være lys på heletiden, når den er tilkoblet pc ? Hvordan slå av? Endret 15. januar 2008 av haagen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå