Pysj Skrevet 15. januar 2008 Del Skrevet 15. januar 2008 Norske Blom lar deg kjøre gjennom ekte lansdkap på GPS-en. Les mer Lenke til kommentar
Laland Skrevet 15. januar 2008 Del Skrevet 15. januar 2008 Da blir det ihvertfall lettere å være sikker på hvor man er iforhold til gps bildet! Lenke til kommentar
Woundweaver Skrevet 15. januar 2008 Del Skrevet 15. januar 2008 Jeg stiller meg skeptisk da flyfoto ikke blir tatt så ofte, og en slik tjeneste trenger å bli oppdatert regelmessig for å henge med på det stadig endrende veikartet. Da spesielt i byene. Lenke til kommentar
kornelen Skrevet 15. januar 2008 Del Skrevet 15. januar 2008 (endret) Håper for brukeren at flere bilder vil bli tatt av byer. Litt dumt å komme utforbi flyfotoene og kjøre i ingenting eller bare landskap. Kjekt å ha om man trenger noe mer konkret for hvor en skal f.esk kjøre av. Edit: Kom visst dobbelt her gitt. Endret 15. januar 2008 av kornelen Lenke til kommentar
ruhande Skrevet 16. januar 2008 Del Skrevet 16. januar 2008 Dette finnes allerede! Har Googlemaps på min HTC TytnII. Der kan man velge om man vil navigere i ekte landskap eller vanlig kart. Fungerer fint. Lenke til kommentar
Rescue me Skrevet 16. januar 2008 Del Skrevet 16. januar 2008 Dette finnes allerede! Har Googlemaps på min HTC TytnII. Der kan man velge om man vil navigere i ekte landskap eller vanlig kart. Fungerer fint. Er ikke de bildene tatt med satelitt? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg