alex0 Skrevet 14. februar 2003 Del Skrevet 14. februar 2003 Vurderer å gå til anskaffelse av et Asus A7N8X Deluxe hovedkort og lurer i den forbindelse på om det er noen som har noen erfaringer med å kjøre Linux på dette kortet. Har også forstått det slik at de nyeste kernelene (~2.5.60) har støtte for Silicon Image S-ATA chipen på dette kortet. Er det noen som har testet ut dette? Alex Lenke til kommentar
Yamato47 Skrevet 14. februar 2003 Del Skrevet 14. februar 2003 En forumbruker ved navn Heraldo har også det kortet. Søker du litt i forumet på hva han har skrevet kan du kansje finne noe relevant. Lenke til kommentar
Kultom Skrevet 14. februar 2003 Del Skrevet 14. februar 2003 jeg er ingen VELDIG erfaren linux bruker, men jeg har da fått kortet til og funke, men jeg har ikke oppgradert til den nyeste kernelen og har ikke s-ata disk (ennå) så jeg har ikke fått testet, men hører de går veldig tregt under linux driverne. men det funker til generlet bruk av linux, og det vil ihvertfall funke perfekt så fort flere linux brukere får deg dette, for det er vel årets mest populære kort. Lenke til kommentar
A_N_K Skrevet 14. februar 2003 Del Skrevet 14. februar 2003 Så vidt jeg vet supplerer ikke Nvidia noen separat AGP-driver for nForce2 under Linux, så det kan være problematisk å benytte kortet sammen med ATI-produkter f.eks. Lenke til kommentar
Mr.Elendig Skrevet 14. februar 2003 Del Skrevet 14. februar 2003 Da var ikkje godt nytt A_N_K Eg har Asus kortet, og var no tenkt til å skaffe meg eit saphire 9700/9700pro. Men Asus A7N8X Deluxe og gf2 mx400 har eg iallefall ingen problemer med i MDK 9.0 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå