mcgroven Skrevet 15. januar 2008 Del Skrevet 15. januar 2008 Utviklingen av Star Trek Online har fått en uventet pause etter at Perpetual Entertainment har gitt seg med prosjektet. Les mer Lenke til kommentar
RamGuy Skrevet 15. januar 2008 Del Skrevet 15. januar 2008 Kommer jo så mange MMO nå, at vi vil vell ikke savne det engang. Håper bare ett av de MMO-spillene som kommer nå i den nærmeste fremtid faktisk blir litt brukanes Lenke til kommentar
vcx Skrevet 15. januar 2008 Del Skrevet 15. januar 2008 (endret) Dette var dårlig nytt Når jeg først leste så trodde jeg det ble avlyst. Bra det ikke ble det da, i hvertfall. Endret 15. januar 2008 av Howen Lenke til kommentar
Gjest medlem-105082 Skrevet 15. januar 2008 Del Skrevet 15. januar 2008 (endret) Noen som vet grunnen til at de trekker seg fra prosjektet? Er den eneste grunnen at de vil fokusere på mindre spill? Endret 15. januar 2008 av medlem-105082 Lenke til kommentar
nosync Skrevet 15. januar 2008 Del Skrevet 15. januar 2008 Nooooooo!!! Det var denne og Age of Conan som var mitt enaste håp innen MMORPG sjangeren..... Lenke til kommentar
Commanders Skrevet 16. januar 2008 Del Skrevet 16. januar 2008 (endret) Dette kommer til å bli bra Vel, som de sier så er jeg ikke overbevist om Star Trek Online blir såååå veldig forsinket da det ikke er meldt noe på startrekonline.com eller på siden til perpetual. Så tar dette med en klype salt inntil de selv melder det. I tillegg så har gamer.no vært litt treg med å oppdatere informasjon om spillet, selv om jeg har prøvd å tipse dem .. Uansett så ligger det et screenshot fra ingame på startrekonline.com Star Trek Online InGame Dette er hvertfall et spill jeg gleder meg til da jeg er trekkie fan Endret 16. januar 2008 av Commanders Lenke til kommentar
Gjest Slettet-NIoHlfL Skrevet 16. januar 2008 Del Skrevet 16. januar 2008 (endret) Det er dessverre slik at vi ikke alltid får vite om et spill er kanselert/blitt satt på vent. Det er liksom ikke noe å skryte av, så det blir sjelden utgitt noen pressemeldinger og slikt. Det starter gjerne med rykter slik som dette før vi til lsutt får en bekreftelse. Men om dette ryktet stemmer, vil nok den nye studioet annonsere at de jobber på prosjektet. Legg merke til at samme rykte sier at utviklingen av spilet starter forfra igjen... Endret 16. januar 2008 av Slettet-NIoHlfL Lenke til kommentar
Dal Skrevet 18. januar 2008 Del Skrevet 18. januar 2008 Lurer på hvorfor de trekker seg? Er jo helt uhørt hvis de bare sier: "Nei, dette gidder vi ikke mer!" Er uansett latterlig å ikke gi fra seg 3 års kode, den koden må jo tilhøre de som har "bestilt" spillet, og dermed gis fritt til neste utvikler. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg