Mala Skrevet 23. januar 2008 Del Skrevet 23. januar 2008 Har da fått dillet og dallet litt, lagt over profiler/saves på minnekort og formatert gamle HDD. Reint og pent,klar til bruk:) Viftene på Arcade konsollen var betydelig meir behagelig i dashboardet, det var det ihvertfall ingen tvil om. @ Dillholde; Joda, litt triksing med ulike 3.parts produsenter er nok mulig, men strengt tatt burde vi ikkje trengt å måtte ha 2 kabler plugget i for å få optisk lyd( for de av oss som ikkje orker å kjøpe overpriset HDMI kabel for den dongen). Viser bare til elendige løsninger fra MS sin side. De skulle tatt ein Sony på akkurat det der Lenke til kommentar
WangenPs3 Skrevet 23. januar 2008 Del Skrevet 23. januar 2008 Slenger inn et spørsmål her jeg: Nettopp kjøpt meg en X360 Elite, men som jeg da har skjønt så trenger man migration kit for å få overført alt av materiale fra 20 GB HDD - 120 GB HDD. Kabelen følger dog ikke med, men kan jeg kjøpe et minnekort og overføre over på den måten eller må jeg ha kabelen? Gidder ikke å bestille kabelen fra MS, så hvis det er eneste muligheten så kjøper jeg bare en ekstra 120 GB HDD kun for å få kabelen, og selger HDD'en videre for en billig penge. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 23. januar 2008 Del Skrevet 23. januar 2008 Eg brukte nettopp mitt minnekort som fulgte med Arcade og la over diverse på det, for og så overføre til HDD etter eg hadde formatert den. Så det er vel den raskeste løsningen for deg vil eg tro Men da må du jo droppe det å overføre alt av tilleggspakker fra spill og slikt, men dette kan jo bare lastes ned igjen likevel. Lenke til kommentar
WangenPs3 Skrevet 23. januar 2008 Del Skrevet 23. januar 2008 hMM...Høres ut som litt for mye stress for min del. Tror jeg går for 120 GB HDD og selger HDD'en til halv pris etterpå vil jeg tro... Lenke til kommentar
iMacKenna Skrevet 23. januar 2008 Del Skrevet 23. januar 2008 (endret) Mala' date='23/01-2008 : 15:48' post='10410883' @ Dillholde; Joda, litt triksing med ulike 3.parts produsenter er nok mulig, men strengt tatt burde vi ikkje trengt å måtte ha 2 kabler plugget i for å få optisk lyd( for de av oss som ikkje orker å kjøpe overpriset HDMI kabel for den dongen). Viser bare til elendige løsninger fra MS sin side. De skulle tatt ein Sony på akkurat det der Enig. M$ er idioter på dette området. Hvorfor ikke bare lage en type kabel til alle xbox versjonene. Må jo være billigere enn å fabrikere 3-4 forskjellige?? TIPS: Hvis men har man optisk ut på LCD TV'en slipper man dette styret. Sikkert ikke alle her som vet eller har lagt merke til dette...? Mange LCD TV'er har optisk ut, lydsignalet går fra Hdmi inngangen og det er bare å koble til en vanlig toslink kabel fra TV'en til surround anlegget. Da slipper man den optiskdongle dingsen og greier seg med Hdmi og optisk kabel:-) EDIT: WangenPs3 Lagt til I dag, 16:03 Slenger inn et spørsmål her jeg: Nettopp kjøpt meg en X360 Elite, men som jeg da har skjønt så trenger man migration kit for å få overført alt av materiale fra 20 GB HDD - 120 GB HDD. Kabelen følger dog ikke med, men kan jeg kjøpe et minnekort og overføre over på den måten eller må jeg ha kabelen? Du kan kontakte MS. Da får du kabelen gratis. Blir sendt i posten. Endret 23. januar 2008 av dill-hole Lenke til kommentar
sablabra Skrevet 23. januar 2008 Del Skrevet 23. januar 2008 Jeg fikk min xbox i dag: Lot: 0743 DVD-rom: BenQ Falcon Jeg er fornøyd. Selv om den fortsatt bråker noe jævlig! Lenke til kommentar
Rookie_NO Skrevet 24. januar 2008 Del Skrevet 24. januar 2008 TIPS:Hvis men har man optisk ut på LCD TV'en slipper man dette styret. Sikkert ikke alle her som vet eller har lagt merke til dette...? Mange LCD TV'er har optisk ut, lydsignalet går fra Hdmi inngangen og det er bare å koble til en vanlig toslink kabel fra TV'en til surround anlegget. Da slipper man den optiskdongle dingsen og greier seg med Hdmi og optisk kabel:-) Lite spørsmål til det du sier her: Gir "optisk ut" kun lyden som kommer inn på HDMI inngangen, eller gir den all lyd som kommer ut av høyttalerne, uavhengig av formatet? Skulle tro den fungerte på samme måte som RCA utgangene (vanlig rød og hvit stereo utganger)? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-uVTr2vDm Skrevet 25. januar 2008 Del Skrevet 25. januar 2008 Altså, hvis jeg bruker HDMI fra boxen til tv'en og så kobler forsterkeren til tv'en med rød/hvit, får jeg ikke slik lyd det skal være? Lenke til kommentar
Mala Skrevet 25. januar 2008 Del Skrevet 25. januar 2008 Da får du kun stereo lyd. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-uVTr2vDm Skrevet 26. januar 2008 Del Skrevet 26. januar 2008 Så hvordan får man det skikkelig så jeg kan mekke meg surround? Jeg har en surroundforsterker som er noen år, så den har vel neppe HDMI. Fader, jeg har ikke råd til en ny forsterker heller... Lenke til kommentar
Toast Is Pimp! Skrevet 27. januar 2008 Del Skrevet 27. januar 2008 Har TV'en SPDIF utgang? Bruk den! Lyden fra xboxen går gjennom den. Da får du full lydkvalitet! Har du ikke det. Så aner jeg ikke hva du skal gjøre. Kanskje sette på den gammle HD-Kabelen (komponet) og ta fra SPDIF utgangen der? Lenke til kommentar
HBK Skrevet 27. januar 2008 Del Skrevet 27. januar 2008 Fikk min på lørdag ( arcade fra Lefdal), men har ikke fått prøvd noen spill for å høre om det bråker. Lot: 0743 DVD-rom: ? Falcon: 175W Lenke til kommentar
Mala Skrevet 27. januar 2008 Del Skrevet 27. januar 2008 Kan garantere deg at drevet bråker bortimot like mye som vanlig. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-uVTr2vDm Skrevet 28. januar 2008 Del Skrevet 28. januar 2008 Fikk min nye 360 fra lefdal (arcade) Etter 3 timer med spilling så låser den seg fullstendig. Første gang ever at en xbox360 har gjort det for meg. Skjedde ikke engang med min nå solgte 360 fra release. Lenke til kommentar
Toast Is Pimp! Skrevet 28. januar 2008 Del Skrevet 28. januar 2008 For å kunne bruke konsollen med HDMI og ioptisk lydutgang må vi da enten kjøpe MS sin HDMI kabel der det følger med eit optisk A/C adapter. Heilt utrolig latterlig egentlig. HEY! Følger det med SPDIF adapter? Kan ikke huske det på boksen. Kjøpte min demobrukt for under 30 dager siden på elkjøp... Halo edition... Ikke at jeg trenger det. Har Optisk utgang på TV'en... Lenke til kommentar
Mala Skrevet 28. januar 2008 Del Skrevet 28. januar 2008 Når man kjøpe MS sin HDMI kabel skal det følge med ein slik liten dongle der man da får mulighet for optisk lyd eller steroe. Har du det på TV`en er du jo likevel berget Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 28. januar 2008 Del Skrevet 28. januar 2008 har de fleste surround systemer optisk utgang da? Lenke til kommentar
Mala Skrevet 28. januar 2008 Del Skrevet 28. januar 2008 Er vel rimelig vanlig at dette er på plass tenker eg. Ihvertfal på relativt nyere systemer. Lenke til kommentar
Innos Skrevet 29. januar 2008 Del Skrevet 29. januar 2008 (endret) Surroundforsterkere av nyere dato har som oftest dette, mens stereoforsterker (recievere er et unntak) sjeldent har det. =/ De har forresten økt prisen på Lefdal med 100 kr fra tidligere i dag. =( Venter litt med å kjøpe, og ser om ikke de innser at det er et feilgrep. Endret 29. januar 2008 av Innos Lenke til kommentar
Toast Is Pimp! Skrevet 30. januar 2008 Del Skrevet 30. januar 2008 Når man kjøpe MS sin HDMI kabel skal det følge med ein slik liten dongle der man da får mulighet for optisk lyd eller steroe. Har du det på TV`en er du jo likevel berget Ja vet det. Men prinsipp. Kjøpte jo min Demo på Elkjøp... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå