Gå til innhold

Kjøpe 360 med HDMI, hva velger jeg?


Gjest Slettet-uVTr2vDm

Anbefalte innlegg

Om man skal gå for Arcade eller Elite (om det er 120 gb disken man er ute etter), så sparer man litt på å kjøpe en Arcade til 1700 og en 120 gb disk til 1400 (beste pris fra prisguiden). Jeg har vanskelig for å forestille meg at en svart boks/håndkontroll istedenfor hvite skal være verdt 500-1000 kr (men det er en merkelig verden :p).

 

Arlendius

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Du får ikke med component/HDMI-kabel med arcade, det legger på litt ekstra. Men en HDMI-kabel koster ikke stort. :) Det som jeg synes er latterlig er at det koster 1400 kr for en 120 gb disk. Jeg har ikke behov for harddisk da jeg ikke kommer til å bruke xbox 360en på live. Jeg har jo en gammel xbox med 200 gb og XBMC som fungerer fint til den slags! MEN, xbox 360 ser jo ufattelig mye bedre ut i svart, jeg kan ikke legge skjul på det...

Lenke til kommentar

Fikk min 360 arcade fra lefdal idag. Det er 175W. Team: FDOU og LOT nr: 0743 og benq dvd.

 

Angående posten ovenfor: Fikk ikke pengene:-( Jeg kunne bestille ny og sende denne i retur, 14 dagers angre rett. Så det skal jeg gjøre, bruke denne i en uke og sende den tilbake. Sparer forsatt 97kr. Men mest p.g.a. prinsipp og at jeg vil kødde med lefdal.

Lenke til kommentar

Det som er så utrolig piss med Xbox 360 er mangelen på INTEGRERERT optisk lydutgang. De måtte selvfølgelig plassere denne på kabelen... For å kunne bruke konsollen med HDMI og ioptisk lydutgang må vi da enten kjøpe MS sin HDMI kabel der det følger med eit optisk A/C adapter. Eller man kan modde ein SCART/komponent kablen slik at man får plugget denne i over HDMI-kabelen.

 

Heilt utrolig latterlig egentlig.

Lenke til kommentar

Godt å høre arcade som selges hos Lefdal er falcon. Tror jeg dropper pro/elite og heller kjøper arcade. Under 1700,- for boxen er jo et rimelig godt kjøp. Litt usikker hva jeg må kjøpe "extra" for å få samme tilbehør som pro, men dette finner jeg vel ved å søke på nettet. Nå som arcade koster såpass lite, så vil det jo være tullete å kjøpe elite eller pro. En harddisk på 20GB får man jo til 699,- ev. mindre viss man kjøper brukt. Headsett har vel dei fleste og sikkert i bedre kvalitet. Resten kan man kjøpe billig gjennom ebay...

Endret av HBK
Lenke til kommentar
Det som er så utrolig piss med Xbox 360 er mangelen på INTEGRERERT optisk lydutgang. De måtte selvfølgelig plassere denne på kabelen... For å kunne bruke konsollen med HDMI og ioptisk lydutgang må vi da enten kjøpe MS sin HDMI kabel der det følger med eit optisk A/C adapter. Eller man kan modde ein SCART/komponent kablen slik at man får plugget denne i over HDMI-kabelen.

 

Heilt utrolig latterlig egentlig.

 

Man trenger ikke det. Jeg bruker komponentkabelen som fulgte med premiumen og Hdmi kabel fra biltema til 129kr.

 

Har man ikke komponentkabel m/optisk utg. så får man kjøpt ny til 200kr. evt. brukt til 100kr på qxl/finn. 3.partsvarer med optisk utg. kan også brukes og de koster 100-200kr.

Lenke til kommentar
Det som er så utrolig piss med Xbox 360 er mangelen på INTEGRERERT optisk lydutgang. De måtte selvfølgelig plassere denne på kabelen... For å kunne bruke konsollen med HDMI og ioptisk lydutgang må vi da enten kjøpe MS sin HDMI kabel der det følger med eit optisk A/C adapter. Eller man kan modde ein SCART/komponent kablen slik at man får plugget denne i over HDMI-kabelen.

 

Heilt utrolig latterlig egentlig.

 

Man trenger ikke det. Jeg bruker komponentkabelen som fulgte med premiumen og Hdmi kabel fra biltema til 129kr.

 

Har man ikke komponentkabel m/optisk utg. så får man kjøpt ny til 200kr. evt. brukt til 100kr på qxl/finn. 3.partsvarer med optisk utg. kan også brukes og de koster 100-200kr.

 

 

Fulgte med "dongle" med optisk utgang på min eliteversjon ihertfall.. Henger omtrent som wlanadatperet :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...