Gå til innhold

Kjøpe 360 med HDMI, hva velger jeg?


Gjest Slettet-uVTr2vDm

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet-uVTr2vDm

Har en core med 20gb hd, 1 trådløs og en kontroll med ledning.

 

Den er helt fra release og har aldri hatt noen problemer med den.

Så vil jeg kjøpe en med HDMI siden tv'en min ikke har komponent inn og ikke

støtter 1080P via VGA.

Så jeg vil kjøpe en med HDMI så jeg får utnytte tv'en skikkelig.

Hvilken burde jeg kjøpe da? Ser at Arcade har HDMI men ingen harddisk og ingenting.

Får jeg solgt den gamle lett? Hva bør jeg se etter?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Snakker vi den nye "blir ikke så varm og bråker ikke så mye"-versjonen også?

Eller er det en annen igjen?

 

ja arcade maskiner er 99% sikkert falcon. 175watt. tror ikke det har vært en eneste red ring med de. problemet er nok så godt som fikset nå.

 

Håper dette er tilfelle. Måtte bare bestille en arcade 360 ettersom begge premiumene mine ble bannet. Får den sikkert på torsdag eller fredag. Kan si ifra hva jeg har fått.

Lenke til kommentar
Snakker vi den nye "blir ikke så varm og bråker ikke så mye"-versjonen også?

Eller er det en annen igjen?

 

ja arcade maskiner er 99% sikkert falcon. 175watt. tror ikke det har vært en eneste red ring med de. problemet er nok så godt som fikset nå.

 

Håper dette er tilfelle. Måtte bare bestille en arcade 360 ettersom begge premiumene mine ble bannet. Får den sikkert på torsdag eller fredag. Kan si ifra hva jeg har fått.

 

Hold oss oppdatert! Du får helt sikkert en falcon. Husk å sjekke om du får BenQ eller Hitachi DVD-rom også ;) . Sjekkes slik: http://pictures.xbox-scene.com/xbox360/dvd...itachi-benq.jpg

Lenke til kommentar
mener å ha hørt at det kun er haloversjonene som har Falcon i Norge. Men har også hørt at det egentlig er ett fett om du har det eller ei.. Så jeg sier go for it..

 

Det er i alle fall tøv, ettersom jeg i dag kjøpte en premium med BenQ dvd-rom, HDMI og 175W på eska (den gamle jeg hadde var 203W). Nå tror ikke jeg det har noe stor praktisk betydning om man har en falcon eller en gammel modell, men når man kjøper noe nytt så vil man selvsagt ha "det nyeste" (det ligger da i menneskets natur!).

 

Arlendius

Endret av Arlendius
Lenke til kommentar
En ting til;

Følger det med HDMI-kabel til arcade?

Er det bare en vanlig HDMIkabel eller en spesiell for 360?

 

Det følger ikke med, men du kan bruke en hvilken som helst HDMI-kabel (gjerne fra clasern om du vil!)

 

Husk å sjekke om du får BenQ eller Hitachi DVD-rom også ;) . Sjekkes slik: http://pictures.xbox-scene.com/xbox360/dvd...itachi-benq.jpg

 

Hva er forskjellen? (Bortsett fra produsent, d'oh)

 

Tjaa, det sies at BenQ er noe mer stillegående. Men for min del ønsker jeg BenQ fordi den lett kan flashes uten noen form for modifisering. Med nyeste Hitachi v79 må man ha ekstra chip og lodde noe veeeeldig små loddepunkter for å få flashet den.

 

Jeg var for øvrig og sjekket på Expert hvor de hadde arcade og elite, alle var falcon (175W).

 

 

Arlendius: Hvor kjøpte du så ny premium? Og hvor mye kostet den?

Endret av sablabra
Lenke til kommentar

sablabra: Game Tromsø og prisen på kvitteringa var vel rundt 3K (men var noe innnbyttegreier). Det var forøvrig den siste de hadde inne..

 

Er det enda et problem med å få tak i Elite? De har i alle fall en hel pall av de stående på Elkjøp i Tromsø når jeg var innom der i dag.

 

Arlendius

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...