Datasmurf Skrevet 15. januar 2008 Del Skrevet 15. januar 2008 (endret) Hei! Jeg sitter og leker litt med CSS (ja, til tross for tidligere uttalelser her på forumet, har jeg nå innsett at det er nødvendig å bruke og holder på å konvertere hjemmesida mi til css og diverse) og frames, og oppdaterer hjemmesida mi, men hvordan gjør jeg det om jeg vil åpne en side i samme side? Det er vel i all hovedsak frames, og kanskje ikke noe CSS i det hele tatt, men uansett. Trodde at å skrive <a href="meg.htm" target="index">Om meg</a> ville få "Om meg"-siden til å åpne i samme vindu, bare annen frame, men i stedet åpner den seg i et helt nytt vindu. Hva er det jeg gjør galt? Utdrag fra mer av koden (om det er relevant, aner jeg ikke, er fortsatt bare som amatør å regne, det er helt sikkert veldig klart og tydelig hva jeg har gjort galt, men jeg finner det i alle fall ikke ut.) <frameset rows="45,55"> <frame name="top" id="top" src="top.htm"> <frame name="news" id="news" src="news.htm"> <noframes> Siden: http://test.sjurvaage.com/test/ Så, kan dere hjelpe en angrende person, som nå ser hvor feil han tok sist og nå spør og prøver å bli flinkere på dette feltet i stedet for å ignorere det helt? .sjur Endret 15. januar 2008 av Datasmurf Lenke til kommentar
semafor Skrevet 15. januar 2008 Del Skrevet 15. januar 2008 Target må jo være "news"? Hvis target er et name/id(?) som ikke eksisterer, åpnes det sikkert et nytt vindu. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 15. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 15. januar 2008 (endret) Ah. Det kan hende stemmer ja. *prøve* edit: Takk, det fungerte Endret 15. januar 2008 av Datasmurf Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå